Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28431
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту
Authors Федорченко, А.В.
ORCID
Keywords маркетинговий менеджмент
споживач
потребитель
маркетинговый менеджмент
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28431
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Федорченко, А.В. Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту [Текст] / А.В. Федорченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 208-210.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
EU EU
1
Germany Germany
546388
Greece Greece
1
Ireland Ireland
158172
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Norway Norway
1
Poland Poland
2
Russia Russia
546389
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
3165430
United Kingdom United Kingdom
1595925
United States United States
9494094
Unknown Country Unknown Country
3165429

Downloads

China China
3
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
152
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
5
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
18671847
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9494093
Unknown Country Unknown Country
174

Files

File Size Format Downloads
consumer.pdf 179,78 kB Adobe PDF 28166282

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.