Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову споживач
Показаны результаты 1 - 20 из 115
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods
Zatonatska, T.
;
Fareniuk, Y.
;
Shpyrko, V.
Article
-922818530
292608686
2017
Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering
Ossik, Yu.I.
;
Gelmanova, Z.S.
;
Borbasova, Z.N.
;
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Article
-221622394
797231590
2016
Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product?
Urbonavicius, S.
;
Adomaviciute, K.
Conference Papers
-1750422374
-1113586825
2023
Consumer’s Online Brand-Related Activities in Instagram and their Impact on Word-of-Mouth
Nastisin, L.
;
Kmec, K.
;
Kral, S.
Article
9041
14658
2022
Consumer’s Online Brand-Related Activities on the Social Network Instagram: An Analytical View of the Motivation for These Activities
Nastisin, L.
;
Korba, P.
;
Pisar, O.
Article
543262
1204341
2022
The COVID-19 Pandemic Impact on the TV Commercials Content in European Countries
Grebosz-Krawczyk, M.
;
Siuda, D.
Article
-437441390
1884662160
2016
Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Article
376968750
344144409
2015
Customer’s expectations in Iranian exclusive industry
Najafi, Amir
;
Alavi, Narges
;
Shami, Mohammad
Article
17760440
36767565
2016
Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms
Shafei, R.
;
Shafei, F.
Article
258867336
169627222
2015
Features of customers' irrational behavior
Nilova, Nataliia Markivna
;
Мартиненко, К.О.
Conference Papers
7247417
4105946
2022
Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram
Nastisin, L.
;
Jura, A.
;
Fedorko, R.
;
Kopor, I.
Article
369898
1255015
2018
Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh
Hossain, A.
;
Khan, Md Y.H
Article
-2092356803
1661682574
2021
Influential Factors of Brand Extension among University Students: Case for Pakistan
Orangzab,
;
Sajjad, M.
;
Zulfiqar, M.U.
;
Chani, M.I.
;
Tariq, B.
;
Hussain, R.I.
Article
114797189
200325533
2017
International economic operations on the world market of packaging material
Mykhailova, L.I.
;
Lysenko, V.V.
Conference Papers
674224
768980
2018
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
Borysova, T.
;
Monastyrskyi, G.
Article
-1950312319
472034743
2023
Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia
Szigeti, S.
;
Jozsa, L.
Article
19130
21307
2021
Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters)
Bacik, R.
;
Gavurova, B.
;
Gburova, J.
Article
-791895182
-1372760091
2014
Solving the customer's irrational behavior of problem with the help of neuroeconomics
Nilova, Nataliia Markivna
Conference Papers
226499
245568
2016
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores)
Akbari, M.
;
Abdolvand, M.A.
;
Ghaffari, F.
Article
401808915
1103415237
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: