Просмотр по ключевому слову споживач


Показаны результаты 21 - 40 из 115
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2018 Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності Гусейнов, Еміль Елман Masters thesis 6 3
2022 Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи Миханчук, І.І. Bachelous Paper 54434 77419
2022 Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж Правдивець, Д.В. Bachelous Paper 153064 126356
2013 Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах Гайтина, Н.М. Conference Papers 1031971361 1452284644
2018 Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону Saher, Liudmyla Yuriivna; Старків, І.Л. Article 16 1
2013 Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії Деречинський, Ю.Н.; Воліна, М.С. Conference Papers 33972251 8819843
2022 Аналіз методів розрахунку втрат електричної енергії в лініях напругою 0,4 кВ та розрахунок параметрів обладнання електричної мережі Рашкевич, О.І. Bachelous Paper 28249 56638
2022 Аналіз структури заходiв щодо знижeння втрат eлeктроeнeргi i розрахунок парамeтрiв обладнання eлeктричної мeрeжі. Христюк, В.М. Bachelous Paper 70340 140684
2014 Антикризове фінансове управління підприємством Гук, О.В.; Краснощок, А.О. Conference Papers 1708183780 -1416291431
2019 Аспекти підвищення енергоефективності функціонування системи централізованого теплопостачання споживачів, приєднаних до КППВ ПАТ "СНВО" Рибальченко, І.А. Masters thesis 2 0
2022 Балансування енергетичної системи з атомними, тепловими і сонячними електростанціями Євтушенко, І.М. Bachelous Paper 5244213 5215544
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 25147320 13275390
2022 Визначeння втрат eлeктрoeнeргiї в eлeктричнoї мeрeжi та розрахунок режимів роботи Зеленський, А.О. Bachelous Paper 27471 24515
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1778410375 517034777
2015 Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства Решетнікова, І.Л. Article 1975873882 -699720839
2011 Вплив залучення маркетинговими комунікаціями на поведінку споживачів Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 883396812 599714529
2014 Вплив зовнішнього вигляду упаковки товару на вибір споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Молибог, М.А. Conference Papers 781989561 362680265
2014 Вплив упаковки на вибір споживача Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Степаненко, Л.М. Conference Papers 8160446 13836524
2012 Відшкодування моральної шкоди у разі порушення прав споживачів Логвин, Ю. Conference Papers 57255470 100271619
2011 Генезис маркетингу Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Oklander, Tetyana Olegivna Article -1403029555 -1289636484