Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38371
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив упаковки на вибір споживача
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Степаненко, Л.М.
ORCID
Keywords упаковка
packing
споживач
потребитель
consumer
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38371
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голишева, Є.О. Вплив упаковки на вибір споживача [Текст] / Є.О. Голишева, Л.М. Степаненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 228-230.
Abstract Сьогодні упаковка виконує додаткові функції засобу обміну інформацією між виробниками, продавцями та покупцями, які ведуть переговори за допомогою образів, символів, стилів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13
Czechia Czechia
2
France France
1476
Germany Germany
50194
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25094
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
22523107
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
45046214
United Kingdom United Kingdom
759400
United States United States
8160447
Unknown Country Unknown Country
1509944

Downloads

China China
9
Czechia Czechia
50197
EU EU
4
France France
137181
Germany Germany
50181
Greece Greece
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
4304368
Portugal Portugal
1
Romania Romania
50183
Russia Russia
50180
Singapore Singapore
22523108
Ukraine Ukraine
8160448
United Kingdom United Kingdom
50196
United States United States
22523109
Unknown Country Unknown Country
78075901

Files

File Size Format Downloads
Golysheva4.pdf 215.81 kB Adobe PDF 135975071

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.