Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову потребитель
Показаны результаты 1 - 20 из 92
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2017
Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering
Ossik, Yu.I.
;
Gelmanova, Z.S.
;
Borbasova, Z.N.
;
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Article
-221622394
797231590
2016
Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product?
Urbonavicius, S.
;
Adomaviciute, K.
Conference Papers
-1750422374
-1113586825
2016
Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Article
376968749
344144409
2015
Customer’s expectations in Iranian exclusive industry
Najafi, Amir
;
Alavi, Narges
;
Shami, Mohammad
Article
17760440
36767565
2016
Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms
Shafei, R.
;
Shafei, F.
Article
258867336
169627222
2015
Features of customers' irrational behavior
Nilova, Nataliia Markivna
;
Мартиненко, К.О.
Conference Papers
7247417
4105946
2017
International economic operations on the world market of packaging material
Mykhailova, L.I.
;
Lysenko, V.V.
Conference Papers
674224
768980
2018
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
Borysova, T.
;
Monastyrskyi, G.
Article
-1950312320
472034743
2023
Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia
Szigeti, S.
;
Jozsa, L.
Article
19130
21307
2016
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores)
Akbari, M.
;
Abdolvand, M.A.
;
Ghaffari, F.
Article
401808914
1103415237
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
2018
Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності
Гусейнов, Еміль Елман
Masters thesis
6
3
2022
Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи
Миханчук, І.І.
Bachelous Paper
54434
77418
2022
Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж
Правдивець, Д.В.
Bachelous Paper
153064
126356
2012
Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Михайленко, Дар'я Олександрівна
;
Михайленко, Дарья Александровна
;
Mykhailenko, Daria Oleksandrivna
Article
-1399917839
936869711
2013
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Гайтина, Н.М.
Conference Papers
702745697
1452284644
2013
Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Деречинський, Ю.Н.
;
Воліна, М.С.
Conference Papers
33972251
8819843
2022
Аналіз методів розрахунку втрат електричної енергії в лініях напругою 0,4 кВ та розрахунок параметрів обладнання електричної мережі
Рашкевич, О.І.
Bachelous Paper
28249
56638
2022
Аналіз структури заходiв щодо знижeння втрат eлeктроeнeргi i розрахунок парамeтрiв обладнання eлeктричної мeрeжі.
Христюк, В.М.
Bachelous Paper
70340
91209
2014
Антикризове фінансове управління підприємством
Гук, О.В.
;
Краснощок, А.О.
Conference Papers
1708183780
-1416291431
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: