Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування |
Other Titles |
Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops |
Authors |
Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович |
ORCID | |
Keywords |
Mystery Shoppіng маркетингове дослідження маркетинговое исследование marketing research магазин самообслуговування магазин самообслуживания self-service shop роздрібна торгівля розничная торговля retail trade сегментація сегментация segmentation споживач потребитель consumer «таємничий» покупець «таинственный» покупатель Mystery Shopper |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95. |
Abstract |
У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
8494
![China](/flags/cn.gif)
-2121727625
![EU](/flags/eu.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
994663
![Greece](/flags/gr.gif)
101905
![Ireland](/flags/ie.gif)
3876266
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
4
![Pakistan](/flags/pk.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
29
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
137301278
![United Arab Emirates](/flags/ae.gif)
1
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
68667624
![United States](/flags/us.gif)
399763598
![Unknown Country](/flags/--.gif)
137301277
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
399763598
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
2
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
5
![Ukraine](/flags/ua.gif)
390040307
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
-1373712476
![Unknown Country](/flags/--.gif)
443
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antypova.pdf | 508,71 kB | Adobe PDF | -583908115 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.