Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Other Titles Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания
Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops
Authors Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович
ORCID
Keywords Mystery Shoppіng
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
магазин самообслуговування
магазин самообслуживания
self-service shop
роздрібна торгівля
розничная торговля
retail trade
сегментація
сегментация
segmentation
споживач
потребитель
consumer
«таємничий» покупець
«таинственный» покупатель
Mystery Shopper
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95.
Abstract У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Belarus Belarus
1
Canada Canada
8494
China China
-2121727625
EU EU
1
Germany Germany
994663
Greece Greece
101905
Ireland Ireland
3876266
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
29
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
137301278
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
68667624
United States United States
1147778749
Unknown Country Unknown Country
137301277

Downloads

China China
399763598
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
390040307
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1373712476
Unknown Country Unknown Country
443

Files

File Size Format Downloads
Antypova.pdf 508.71 kB Adobe PDF -583908115

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.