Browsing by Keywords consumer


Showing results 1 to 20 of 60
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product? Urbonavicius, S.; Adomaviciute, K. Conference Papers 165767 55060
2016 Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms Shafei, R.; Shafei, F. Article 17214 7062
2022 Forecasting the Effect of Migrants’ Remittances on Household Expenditure: COVID-19 Impact Zhang, L.; Chen, Y.; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 444 3
2017 International economic operations on the world market of packaging material Mykhailova, L.I.; Lysenko, V.V. Conference Papers 3984 1870
2018 Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study Borysova, T.; Monastyrskyi, G. Article 19733 15436
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article 340244 419768
2016 The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) Akbari, M.; Abdolvand, M.A.; Ghaffari, F. Article 187992 124505
2018 Theoretical and methodological basis of quality evaluation of educational services in higher education institutions Алфавваз, Осама Фавваз Соуд; Алфавваз, Осама Фавваз Соуд; Alfavvaz, Osama Favvaz Soud Article 95 20
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 399487 105366
2018 Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності Гусейнов, Еміль Елман Masters thesis 6 3
2013 Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах Гайтина, Н.М. Conference Papers 69956 55285
2013 Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії Деречинський, Ю.Н.; Воліна, М.С. Conference Papers 15190 13342
2014 Антикризове фінансове управління підприємством Гук, О.В.; Краснощок, А.О. Conference Papers 49668 458
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 305886 120174
2015 Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства Решетнікова, І.Л. Article 106534 49771
2014 Вплив зовнішнього вигляду упаковки товару на вибір споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Молибог, М.А. Conference Papers 105584 88080
2014 Вплив упаковки на вибір споживача Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Степаненко, Л.М. Conference Papers 13291 63603
2014 Графічне оформлення реклами як засіб впливу на споживача Бикова, В.О. Conference Papers 22141 38675
2019 Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях Морозов, М.О. Bachelous Paper 2517 191
2013 Дослідження впливу природних та культурних пам'яток на формування патріотичних споживчих мотивів населення Сумщини: погляд пенсіонерів Каптілова, В.І. Conference Papers 18004 1388