Просмотр по ключевому слову segmentation


Показаны результаты 1 - 20 из 26
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article 1549534933 584301031
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 52592000 9756042
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 103095153 124735576
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -693686711 3343513
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article 301131082 -1731197377
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 47156547 56164596
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 1054769962 177894326
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -692802714 -979594700
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 399763597 -1331923262
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 143668024 154449217
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 180729254 280128850
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 81009757 50583679
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 90861 189799
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 143077892 130747737
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 174449153 297776081
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 125427 162925
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 97235161 66292878
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 5722 12489
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article 965133920 -1311844091
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 5833984 1424666