Просмотр по ключевому слову segmentation


Показаны результаты 1 - 20 из 26
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1547989983 1617324321
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 194291059 9756042
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 527880951 407926105
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 1051128978 -113140969
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -544771092 -1557138850
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 73259907 69216273
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 1696870470 -320258915
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1142100273 -754945921
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article -1373712476 -583908115
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 206278403 154449217
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 431510892 366993750
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 221940859 137773885
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 135220 325016
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 213383838 165900707
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 285168859 463855636
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 1011886 470861
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 116174027 123109470
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 304853 391338
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article -1810806725 550324809
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 25715635 20898255