Browsing by Keywords segmentation


Showing results 1 to 20 of 26
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1547989983 1617324321
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 65540788 9756042
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 386285683 407926105
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 968819132 -1072937963
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -642733390 832523454
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 60208227 69216273
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 654241376 204450628
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 224648779 -754945922
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article -1373712477 -583908115
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 206278400 154449217
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 224161705 366993749
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 112134353 106649288
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 135217 325016
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 178230863 165900707
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 229809005 463855636
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 433361 470859
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 97235162 123109470
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 96150 391338
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article 1229052777 -968701838
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 15062285 6038814