Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
Other Titles Позиционирование территории на основе оценки маркетинговой привлекательности как основа ее инновационного развития
Positioning of territory on the basis of the estimation of marketing appeal as the basis of its innovative development
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Keywords територіальний продукт
позиціонування
сегментація
маркетингова привабливість території
фактор
імідж
территориальный продукт
позиционирование
сегментация
маркетинговая привлекательность территории
фактор
имидж
territorial product
positioning
segmentation
marketing attractiveness of territory
factor
image
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 3 (48). – Т. 2. – С. 215-222.
Abstract Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Проанализированы современные подходы к пониманию территории как геотовару; осуществлена обобщающая классификация потребителей териториального продукта; определены теоретические основы территориального позиционирования. Предложен методический подход относительно позиционирования территории на основе оценки ее маркетинговой привлекательности и проведена детализация его этапов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Modern approaches of understanding territory as geogoods are analysed; summarizing classification of consumers of territory product is carried out; theoretical bases of the territorial positioning are certain. Methodical approach is offered in relation to positioning of territory on the basis of estimation of her marketing attractiveness and working out in detail of his stages is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

China China
7
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
34993
Greece Greece
34994
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
16
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3685
United Kingdom United Kingdom
23329
United States United States
7678
Unknown Country Unknown Country
66

Downloads

China China
3
France France
7681
Germany Germany
3
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
104938
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
258

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Syhyda.pdf 191,41 kB Adobe PDF 112895

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.