Browsing by Keywords image


Showing results 1 to 20 of 81
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph 587148695 -1629690075
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1673595029 488598775
2020 Haiku texts as the innovation means of learning/teaching foreign language Kozlovska, Hanna Borysivna Article 756 492
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 1306 8
2016 Motives of Ovid’s "Metamorphoses" in the works by Taras Shevchenko Tkachenko, Olena Hryhorivna Article 66366 24357
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article 975794 2361746
2014 Tattoos: the relationship of diagnostic and semantic meaning Romaniuk, Anatolii Mykolaiovych; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Мовчан, Діана Василівна; Movchan, Diana Vasylivna; Moskalenko, Roman Andriiovych Article 29232229 21399285
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 3784670 6032288
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 905013252 24775399
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 7868 4904
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers 139075 2225
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 5470 249
2013 Вербалізація духовності у циклі "Songs of Innocence" Вільяма Блейка Бєлінська, І.Д. Article 731678 149215
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 10176 796
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 91494 671553
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 868 883
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article 53865 72414
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 6431 256
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 11471 4313
2015 Граффити как коммуникативное средство Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Похтель, М.А. Article 22054 8962