Browsing by Keywords image


Showing results 1 to 20 of 74
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph 14098 16196
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 265 115
2020 Haiku texts as the innovation means of learning/teaching foreign language Kozlovska, Hanna Borysivna Article 10 0
2016 Motives of Ovid’s "Metamorphoses" in the works by Taras Shevchenko Tkachenko, Olena Hryhorivna Article 302 301
2014 Tattoos: the relationship of diagnostic and semantic meaning Romaniuk, Anatolii Mykolaiovych; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Мовчан, Діана Василівна; Movchan, Diana Vasylivna; Moskalenko, Roman Andriiovych Article 5819 5712
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 22897 21743
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 4454 3889
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 42 19
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers 1449 1164
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 161 122
2013 Вербалізація духовності у циклі "Songs of Innocence" Вільяма Блейка Бєлінська, І.Д. Article 1853 800
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 679 370
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 95 75
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article 984 879
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 147 142
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 268 322
2015 Граффити как коммуникативное средство Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Похтель, М.А. Article 327 280
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 1685 1373
2015 Дослідження завдань та напрямків управління іміджем промислового підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers 399 244
2009 Діалектика символу, знаку та образу Synakh, Andrii Oleksandrovych Conference Papers 3702 3859