Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг міст: специфіка та виклики часу
Authors Біленко, В.О.
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Keywords брендинг міста
брендинг города
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Брендинг міст: специфіка та виклики часу [Текст] / В.О. Біленко, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 286-287.
Abstract Перехід від планової до ринкової економіки створив перед Україною необхідність розвитку маркетингу та просування власної продукції. Вийшовши на світовий ринок, підприємства позиціонують певні марки, пропонують вітчизняний бренд – комплекс понять, які узагальнюють думку людей про особистість, компанію, відповідний товар, послугу тощо. Проте, з точки зору інвестиційної привабливості, просування потребують і міста, формуючи потребу брендингу територій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
1
France France
3
Germany Germany
6
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
161
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

EU EU
1
France France
2
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
159
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_brendynh_mista.pdf 274,16 kB Adobe PDF 184

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.