Просмотр по ключевому слову імідж


Показаны результаты 1 - 20 из 70
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph -1528077631 -1147473401
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -1808424457 -524021221
2019 Chinese Smartphone Brands: Gender, Consumers Behavioural and Attitudinal Loyalty Zeng, F.; Bhutto, M.Y.; Soomro, Y.A. Article -1553873407 860394827
2010 Essence and necessity of marketing of the country Mohylna, Nataliia Oleksiivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Conference Papers -1920160093 -1153596439
2021 Gray-market and its Impacts on Brand Image: Case for Retail Perfume Industry Maqsood, S.M.; Soomro, Y.A. Article -850457940 1919309097
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article -709518378 -734322766
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -791895182 -1372760091
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -892053229 1587290076
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article -2090322105 1461075518
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 136196230 191966430
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers -1152818419 -1816973259
2023 Брендинг міст як інструмент формування конкурентоспроможності територій Yasnikovski, Adam Marian Article 13 23
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 5592531 4346348
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 494045965 428127121
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 724953608 -1327717974
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10473438 1288238
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article -1220420510 1277005721
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10051202 12348070
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 1713336669 1498036997
2020 Добірка PR-матеріалів для корпоративного сайту Холін, Д.А. Bachelous Paper 65110 25510