Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53227
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title «4P» маркетингу страхових компаній
Other Titles «4P» marketing of insurance companies
Authors Козьменко, О.В.
Козьменко, С.М.
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Keywords страхування
маркетингові комунікації
імідж
insurance
marketing communication
image
Type Monograph
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53227
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation «4P» маркетингу страхових компаній : монографія / [Козьменко О.В., Козьменко С.М., Васильєва Т.А. та ін.] ; кер. авт. кол. О.В. Козьменко. - Суми : Університетська книга, 2014. - 432 с.
Abstract У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
The monograph reveals the essence of insurance marketing and marketing communication of insurance company image and branding in insurance. More details from the "4P" described life insurance, property insurance, medical insurance, tourism, bank insurance and insurance against catastrophic risks.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
189
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
513
Ukraine Ukraine
10693
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
177
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

China China
1
France France
1032
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
190
Romania Romania
3
Russia Russia
1034
Ukraine Ukraine
10764
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
153
Unknown Country Unknown Country
769

Files

File Size Format Downloads
Kozmenko_4P_marketynhu_strakhovykh_kompanii.pdf 2,66 MB Adobe PDF 13951

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.