Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53227
Title: «4P» маркетингу страхових компаній
Other Titles: «4P» marketing of insurance companies
Authors: Козьменко, О.В.
Козьменко, С.М.
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Keywords: страхування
маркетингові комунікації
імідж
insurance
marketing communication
image
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: «4P» маркетингу страхових компаній : монографія / [Козьменко О.В., Козьменко С.М., Васильєва Т.А. та ін.] ; кер. авт. кол. О.В. Козьменко. - Суми : Університетська книга, 2014. - 432 с.
Abstract: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
The monograph reveals the essence of insurance marketing and marketing communication of insurance company image and branding in insurance. More details from the "4P" described life insurance, property insurance, medical insurance, tourism, bank insurance and insurance against catastrophic risks.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53227
Type: Monograph
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other36
Germany1
United Kingdom1
Netherlands1
Russia1
Ukraine16
United States1
Downloads
Other510
China1
Germany2
France5
United Kingdom1
Italy1
Netherlands1
Romania3
Russia6
Ukraine73
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kozmenko_4P_marketynhu_strakhovykh_kompanii.pdf2.66 MBAdobe PDF604Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.