Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37530
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок
Authors Решетнікова, І.Л.
Keywords торгова марка
торговая марка
trademark
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37530
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Решетнікова, І.Л. Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 144-148.
Abstract Серед питань, на які необхідно дати відповіді при виведенні глобальної марки, чи можливо юридично і доречно культурно, використовувати те чи інше ім’я марки з його іміджем і системою візуальної ідентичності однаковим чином у всіх країнах? Відповідь на це запитання можуть дати маркетингові дослідження сприйняття образу марки потенційними споживачами. В нашому випадку, сприйняття образу Франції і глобальних марок с французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний «культурний каркас» товарів і марок з сильною французкою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
933
United Kingdom United Kingdom
3053
United States United States
6106
Unknown Country Unknown Country
74

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
767
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
Reshetnikova_image.pdf 210,67 kB Adobe PDF 797

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.