Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79885
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку
Authors Дейнека, М.О.
Keywords економіка
экономика
economy
туризм
tourism
імідж
имидж
image
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79885
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Дейнека, М.О. Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / М.О. Дейнека; наук. керівник О.В. Кубатко. - Суми: СумДУ, 2020. - 62 с.
Abstract У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ» проаналізовані поняття туристичного іміджу, міжнародного та внутрішнього туризму в цілому. У другому розділі «АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СФЕРИ ТУРИЗМУ» досліджені вплив туризму на сучасний стан економіки та проаналізовані основні світові показники туризму. У третьому розділі «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ» розглянуті та запропоновані стратегії розвитку туристичної сфери та зазначені основні питання щодо її прогресу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
2314
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7871
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7870

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
France France
2313
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2312
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7869

Files

File Size Format Downloads
Deyneka_bak_rob.pdf 1,21 MB Adobe PDF 12498

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.