Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Деріколенко, А.А.
ORCID
Keywords аромамаркетинг
aromatic marketing
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Деріколенко, А.А. Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж [Текст] / А.А. Деріколенко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 83-84.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
825997873
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
29915
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2769428
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
26972008
United Kingdom United Kingdom
13489746
United States United States
-256587409
Unknown Country Unknown Country
26972007

Downloads

China China
-2049049428
Germany Germany
-256587407
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
80913828
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-256587408
Unknown Country Unknown Country
155

Files

File Size Format Downloads
44.pdf 476,37 kB Adobe PDF 1813657039

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.