Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Деріколенко, А.А.
Keywords аромамаркетинг
aromatic marketing
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Деріколенко, А.А. Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж [Текст] / А.А. Деріколенко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 83-84.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
4
Germany Germany
261
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
12
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2154
United States United States
2506
Unknown Country Unknown Country
40

Downloads

China China
3
Germany Germany
262
Ukraine Ukraine
1804
Unknown Country Unknown Country
155

Files

File Size Format Downloads
44.pdf 476,37 kB Adobe PDF 2224

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.