Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
Other Titles Анализ и оценка персонального брендинга в условиях повышения профессиональной успешности личности
Analysis and estimation of the personal branding in the conditions of personality’s increase of professional success
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Пузікова, Марина Вікторівна
Пузикова, Марина Викторовна
Pusikova, Maryna Viktorivna
Keywords персональный бренд
эффективный бренд
конкурентоспособность личности
имидж
personal brand
effective brand
competitiveness of personality
image
персональний бренд
персональний брендинг
ефективний бренд
конкурентоспроможність особистості
імідж
репутація
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Біловодська О.А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О.А. Біловодська, М.В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 67-74.
Abstract Визначено сутність персонального брендингу, розкрито специфічні особливості персональних брендів порівняно з класичними, що виділяють їх як особливу ринкову силу, розглянуто та удосконалено концептуальні положення формування персонального бренда як товару, розроблено класифікацію груп інструментів персонального брендингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Уточнена сущность персонального брендинга, раскрыты специфические особенности персональных брендов в сравнении с классическими, что выделяет их как особенную рыночную силу, рассмотрены и усовершенствованы концептуальные положения формирования персонального бренда как товара, разработана классификация групп инструментов персонального брендинга. Ключевые слова: персональный При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Essence of the personal branding is certain, the specific features of the personal brands are exposed by comparison to classic one, that distinguishes them as the special market force, conceptual positions of forming of the personal brand are considered and improved as a commodity, classification of groups of instruments of the personal branding is worked out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
20540878
Germany Germany
119016800
Greece Greece
119016799
India India
300641
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
46519227
Netherlands Netherlands
300645
Pakistan Pakistan
2
Russia Russia
35
Spain Spain
1
Sweden Sweden
300642
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
6107
United Kingdom United Kingdom
4228427
United States United States
119016801
Unknown Country Unknown Country
475766240

Downloads

China China
7
France France
5
Germany Germany
309
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
905013253
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
20540879
Russia Russia
9
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
5559
United Kingdom United Kingdom
4228428
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
196

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_67_74.pdf 328,7 kB Adobe PDF 929788651

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.