Browsing by Keywords image


Showing results 1 to 20 of 82
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph -1659379974 -1500378432
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -1206949385 1248893151
2020 Haiku texts as the innovation means of learning/teaching foreign language Kozlovska, Hanna Borysivna Article 1492 492
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 9600 10
2016 Motives of Ovid’s "Metamorphoses" in the works by Taras Shevchenko Tkachenko, Olena Hryhorivna Article 66367 140495
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article 3858248 7491089
2014 Tattoos: the relationship of diagnostic and semantic meaning Romaniuk, Anatolii Mykolaiovych; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Мовчан, Діана Василівна; Movchan, Diana Vasylivna; Moskalenko, Roman Andriiovych Article 57892918 64390316
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 5644885 6032289
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 905013252 929788651
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 7871 4905
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers 248236 2226
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 5470 250
2013 Вербалізація духовності у циклі "Songs of Innocence" Вільяма Блейка Бєлінська, І.Д. Article 1071960 1463526
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 10176 797
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 138625 922487
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 872 884
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article 183573 154945
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 6433 256
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 11475 4314
2015 Граффити как коммуникативное средство Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Похтель, М.А. Article 29192 44768