Browsing by Keywords positioning


Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 10378 6114
2020 The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security Bondarenko, Alla Fedorivna; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article -1345692620 1615505194
2017 Investigation of industrial robot-manipulator computer model motion control Shendryk, Vira Viktorivna; Kuznetsov, Е.; Mashyn, Y. Conference Papers 18172 344
2015 The role of off-line and online strategies for successful product positioning Yaneva, D.E.; Zlateva, D.A. Article 184223642 86445320
2013 Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Самойленко, І. В. Conference Papers 11959171 4704489
2007 Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами Гузь, М.М. Article 1064 293
2021 Бренд-менеджмент в системі управління містом (на прикладі м. Суми) Дубровіна, О.М. Masters thesis 278 438
2016 Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 5184 6134
2011 Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий Васильченко, Анастасія Олегівна; Васильченко, Анастасия Олеговна; Vasilichenko, Anastasiia Olegivna Article 57599 34407
2018 Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств Korobets, Olena Mykhailivna Article 294 50
2012 Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства Карпенко, Наталія Володимирівна Article 34984 19978
2015 Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України Язвінська, Н.В.; Барановська, А.А. Article 14414 7229
2013 Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna authors certificate 15294 962
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 30938 144415
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 104786 112895
2016 Реалізація завдання точного позиціонування мехатронного модулю Леонтьєв, П.В. Conference Papers 3197 10398
2011 Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana Viktorivna Article 667239 253367
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article 27125 140395
2012 Стратегії позиціонування у теорії маркетингу Примак, Тетяна Олександрівна Article 1618820 3712184
2011 Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції Кондратенко, О.В. Article 130314 42397