Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53459
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку |
Other Titles |
Еstimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception Оценка маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
територіальний екопродукт территориальный экопродукт territorial ecoproduct маркетингова привабливість території маркетинговая привлекательность территории marketing appeal of territory сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development SWOT-аналіз SWOT-анализ SWOT-analysis фактор достатності ресурсів фактор достаточности ресурсов factor of resource’s sufficiency фактор життєвого рівня населення фактор жизненного уровня населения factor of life’s population standard інвестиційний фактор инвестиционный фактор investment factor інноваційний фактор инновационный фактор innovative factor екологічний фактор экологический фактор ecological factor індекс людського розвитку индекс человеческого развития human development index позиціювання позиционирование positioning валовий регіональний продукт валовый региональный продукт gross regional product |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53459 |
Publisher | Державна служба інтелектуальної власності України |
License | |
Citation | А. с. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник. – № 49083; зареєстровано 13.05.2013 в Державному реєстрі свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір |
Abstract |
Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. Предложен теоретико- методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей. Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Côte d’Ivoire
1
France
1621842321
Germany
6199173
Greece
7649
Ireland
109456
Italy
2
Japan
810921161
Lithuania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
33291950
United Kingdom
16755430
United States
1471136442
Unknown Country
33291949
Downloads
Benin
1
Brazil
1
France
4
Germany
3
India
1
Ireland
109455
Italy
1
Lithuania
1
Ukraine
93676235
United Kingdom
1
United States
1471136440
Unknown Country
31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Беловодская_Мельник_авт_свид_2013.PDF | 745.6 kB | Adobe PDF | 1564922174 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.