Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства |
Інші назви |
Methodological foundations of target market enterprise orientation Методологические основы целевой рыночной ориентации предприятия |
Автори |
Карпенко, Наталія Володимирівна
|
ORCID | |
Ключові слова |
цільова ринкова орієнтація сегментування ринку позиціювання методи сегментування ринку критерії та показники оцінки цільового сегмента суб’єкти позиціювання етапи позиціювання целевая рыночная ориентация сегментирование рынка позиционирование методы сегментирования рынка критерии и показатели оценки целевого сегмента рынка субъекты позиционирования этапы позиционирования target market orientation market segmentation positioning methods of market segmentation criteria and indexes of target market segment estimation subjects of positioning stages of positioning |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2012 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914 |
Видавець | "ВТД "Університетська книга" |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Карпенко, Н.В. Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства [Текст] / Н.В. Карпенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 154-160. |
Короткий огляд (реферат) |
У статті автором визначено важливість цільової ринкової орієнтації, зміст якої ґрунтується на маркетингових засадах і передбачає взаємозв’язаність процесів сегментування ринку та позиціювання. Запропоновані методологічні засади проведення сегментування є результатом власних досліджень автора, а процес позиціювання розглядається як п’ятирівнева система, що утримує три етапи та два варіанти поведінки підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914 В статье автором определяется важность целевой рыночной ориентации, содержание которой основывается на маркетинговых принципах и предусматривает взаимосвязанность процессов сегментирования рынка и позиционирования. Предложенные методологические принципы проведения сегментирования являются результатом собственных исследований автора, а процесс позиционирования рассматривается через пятиуровневую систему, которая содержит три этапа и два варианта поведения предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914 In the article the author determines the importance of target market orientation maintenance which content is based on marketing principles and envisages the interrelationship of market segmentation processes and positioning. Proposed methodological principles of segmentation implementation are the result of the author’s own research, and the process of positioning is examined through the five-level system that contains three stages and two variants of organizational behavior. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914 |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

216371575

1180854

101891

1

3045

40

1

5

6780730

684279869

-592348825

13549284
Downloads

3

1

5

2

1

1

1

17

1

684279868

-1514616121

181206439
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_154_160.pdf | 299.09 kB | Adobe PDF | -649129782 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.