Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства
Інші назви Methodological foundations of target market enterprise orientation
Методологические основы целевой рыночной ориентации предприятия
Автори Карпенко, Наталія Володимирівна
ORCID
Ключові слова цільова ринкова орієнтація
сегментування ринку
позиціювання
методи сегментування ринку
критерії та показники оцінки цільового сегмента
суб’єкти позиціювання
етапи позиціювання
целевая рыночная ориентация
сегментирование рынка
позиционирование
методы сегментирования рынка
критерии и показатели оценки целевого сегмента рынка
субъекты позиционирования
этапы позиционирования
target market orientation
market segmentation
positioning
methods of market segmentation
criteria and indexes of target market segment estimation
subjects of positioning
stages of positioning
Вид документа Стаття
Дати випуску 2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
Видавець "ВТД "Університетська книга"
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Карпенко, Н.В. Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства [Текст] / Н.В. Карпенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 154-160.
Короткий огляд (реферат) У статті автором визначено важливість цільової ринкової орієнтації, зміст якої ґрунтується на маркетингових засадах і передбачає взаємозв’язаність процесів сегментування ринку та позиціювання. Запропоновані методологічні засади проведення сегментування є результатом власних досліджень автора, а процес позиціювання розглядається як п’ятирівнева система, що утримує три етапи та два варіанти поведінки підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
В статье автором определяется важность целевой рыночной ориентации, содержание которой основывается на маркетинговых принципах и предусматривает взаимосвязанность процессов сегментирования рынка и позиционирования. Предложенные методологические принципы проведения сегментирования являются результатом собственных исследований автора, а процесс позиционирования рассматривается через пятиуровневую систему, которая содержит три этапа и два варианта поведения предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
In the article the author determines the importance of target market orientation maintenance which content is based on marketing principles and envisages the interrelationship of market segmentation processes and positioning. Proposed methodological principles of segmentation implementation are the result of the author’s own research, and the process of positioning is examined through the five-level system that contains three stages and two variants of organizational behavior. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
Розташовується у зібраннях: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
France France
216371575
Germany Germany
1180854
Ireland Ireland
101891
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3045
Russia Russia
40
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
United Kingdom United Kingdom
6780730
United States United States
684279869
Unknown Country Unknown Country
-592348825
Україна Україна
13549284

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
17
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
684279868
Unknown Country Unknown Country
-1514616121
Україна Україна
181206439

Files

Файл Розмір Формат Downloads
mmi2012_4_154_160.pdf 299.09 kB Adobe PDF -649129782

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.