Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств
Other Titles Marketing instruments for evaluation of consumer reading for the purchase of environmentally oriented enterprises
Authors Korobets, Olena Mykhailivna
ORCID
Keywords споживачі
потребители
consumers
екологічний ризик
экологический риск
environmental risk
підприємство
предприятие
enterprise
позиціонування
позиционирования
positioning
конкурентні переваги
конкурентные преимущества
competitive advantages
Type Article
Date of Issue 2018
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82621
Publisher Хмельницький національний університет
License Copyright not evaluated
Citation Коробець О. М. Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. Серія Економічні науки. 2018. № 6. Т. 2. С. 210-214. DOI: 10.31891/2307-5740-2018-264-6(2)-210-214
Abstract У статті наведено огляд основних факторів, що впливають на готовність споживачів платити більше за екологічно чисті продукти. Сформовано та проаналізовано основні маркетингові інструменти впливу на купівельний вибір споживачів. У дослідженні розглядаються підприємства, які позиціонують себе як екологоорієнтовані на основі застосування системи управління екологічними ризиками. Такі підприємства повинні швидко вивчати та досліджувати нові шляхи позиціонування своєї діяльності у свідомості споживача для збереження власної конкурентоспроможності на ринку. Застосування екологоорієнтованої концепції на підприємствах не обмежується лише розробкою стратегічного компонента, орієнтованого на екологічні проблеми, або просто застосування стандартів, а повинен передбачати розробку комплексної системи ефективного управління. Саме ця умова створює сприятливі умови забезпечення конкурентних переваг. Система управління підприємств повинна максимально спрямовувати свою діяльність на збалансування можливостей екологоорієнтованого виробництва, та потреби споживачів. Визначено, що готовність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств, дає для них стимул збільшувати свої конкурентні переваги. За результатами дослідження зроблений висновок про актуальність і необхідність споживачів підтримувати екологічно спрямовану політику підприємств.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
51
Germany Germany
28517
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1077
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
25
Slovakia Slovakia
9071
Sweden Sweden
147
Ukraine Ukraine
2116813
United Kingdom United Kingdom
76479
United States United States
1724042

Downloads

Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
938501
United Kingdom United Kingdom
545727
United States United States
545727

Files

File Size Format Downloads
Korobets_marketing_tools.pdf 402,44 kB Adobe PDF 2029958

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.