Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322
Title: Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк”
Authors: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Самойленко, І. В.
Keywords: маркетингова товарна політика
банк
конкурентоспроможність
асортимент
позиціонування
кредитна картка
маркетинговая товарная политика
банк
конкурентоспособность
ассортимент
позиционирование
кредитная карта
marketing commodity policy
bank
competitiveness
assortment
positioning
credit card
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Махнуша, С.М. Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” [Текст] / С. М. Махнуша, І. В. Самойленко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей Сьомої міжнародної науково-практичної конференції (26 – 28 вересня 2013 р.). — Суми, 2013. — С. 180-182.
Abstract: Одним з найважливіших механізмів забезпечення конкурентоспроможності підприємства є його товарна політика, основною метою якої є формування такого номенклатурного і асортиментного складу товарного випуску, який здатний забезпечити підприємству стійку ринкову позицію, економічну стабільність і стратегічний розвиток При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33322
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other326
Canada1
China3
Czech Republic2
Germany23
Spain1
EU2
France7
United Kingdom14
Italy1
Netherlands5
Norway2
Poland1
Romania4
Russia53
Slovakia4
Turkey23
Ukraine385
United States56
Downloads
Other373
A12
China3
Czech Republic1
Germany3
EU2
France12
United Kingdom2
Italy1
Malaysia1
Netherlands4
Russia7
Slovakia1
Ukraine276
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Makhnusha_Samiylenko.pdf248.32 kBAdobe PDF692Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.