Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей
Other Titles Аналіз впливу упаковки харчової продукції на свідомість споживачів
Analysis of the impact of food packaging products in the consumer's mind
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Михайленко, Дар'я Олександрівна
Михайленко, Дарья Александровна
Mykhailenko, Daria Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords упаковка
потребитель
восприятие упаковки
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
Publisher Деловая полиграфия
License
Citation Беловодская, Е.А. Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Развитие экономических систем микро- и мезоуровня: состояние, тенденции, перспективы (отечественный и зарубежный опыт): монография / И.А. Алтухова, Н.М. Алтухова, Л.С. Белоусова и др.; под ред.: Л.С. Белоусовой, Г.Г. Скуловой, А.В. Евченко. – Курск: Деловая полиграфия, 2012. – С. 233-249.
Abstract Досліджено сутність упаковки та її функції, проаналізовано процес створення упаковки товарів, розглянуті інновації в упаковці харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
Исследована сущность упаковки и ее функции, проанализирован процесс создания упаковки товаров, рассмотрены инновации в упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятие потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
The essence of the packaging and its functions are investigated, the process of creating the packaging of goods is analyzed, innovation in packaging of food products is considered, market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumer perception of innovation in packaging are conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
184646216
Brazil Brazil
2
Canada Canada
1
China China
1447524733
Germany Germany
14279443
Iran Iran
1
Ireland Ireland
3094973
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
46162504
Netherlands Netherlands
40944
Pakistan Pakistan
1
Romania Romania
4113
Russia Russia
16410
Spain Spain
1
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
709862212
United Kingdom United Kingdom
184646210
United States United States
-405090539
Unknown Country Unknown Country
709862211

Downloads

Armenia Armenia
7
Australia Australia
1
Azerbaijan Azerbaijan
2
Belarus Belarus
-405090359
Belize Belize
1
Bulgaria Bulgaria
245639
Canada Canada
3094974
Chile Chile
1
China China
5
Colombia Colombia
1
Czechia Czechia
4
Denmark Denmark
1
EU EU
5
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
3094971
France France
14279470
Georgia Georgia
1
Germany Germany
14279481
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
184646215
Ireland Ireland
4
Israel Israel
2
Italy Italy
1
Japan Japan
2
Kazakhstan Kazakhstan
46162553
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
11
Latvia Latvia
23
Libya Libya
1
Lithuania Lithuania
184646211
Moldova Moldova
-1399917828
Mongolia Mongolia
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
3094982
Nicaragua Nicaragua
1
Nigeria Nigeria
1
Norway Norway
2
Poland Poland
-1399917831
Romania Romania
10
Russia Russia
184646772
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
-405090539
Tajikistan Tajikistan
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1195433
Turkmenistan Turkmenistan
2
Ukraine Ukraine
-405089955
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
3094995
United States United States
-1399917794
Unknown Country Unknown Country
1197423
Uzbekistan Uzbekistan
10234695
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Belovodskaja_Mihailenko_Analiz_vliyaniya.pdf 568,64 kB Adobe PDF -466143097

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.