Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
ORCID
Keywords стратегія
інновація
комплекс просування
інструменти маркетингової політики
цільовий ринок
споживач
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Карпіщенко, М.Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.52-56.
Abstract У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Germany Germany
556778
Greece Greece
26283
Ireland Ireland
140160
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
20
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
2213164
United Kingdom United Kingdom
1113153
United States United States
18884581
Unknown Country Unknown Country
2213163

Downloads

China China
2
Germany Germany
404
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
6359101
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6359101
Unknown Country Unknown Country
556777

Files

File Size Format Downloads
Karpishchenko.pdf 142,43 kB Adobe PDF 13275390

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.