Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості |
Автори |
Карпіщенко, Марина Юріївна
|
ORCID | |
Ключові слова |
стратегія інновація комплекс просування інструменти маркетингової політики цільовий ринок споживач |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2010 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284 |
Видавець | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Карпіщенко, М.Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.52-56. |
Короткий огляд (реферат) |
У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284 |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

6

556778

26283

140160

1

5

20

1

5

1113153

31410063

144051727

2213164
Downloads

2

404

1

1

1

1

1

37672805

73132445

6359101
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Karpishchenko.pdf | 142.43 kB | Adobe PDF | 117164762 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.