Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості
Автори Карпіщенко, Марина Юріївна
ORCID
Ключові слова стратегія
інновація
комплекс просування
інструменти маркетингової політики
цільовий ринок
споживач
Вид документа Стаття
Дати випуску 2010
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Видавець ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Карпіщенко, М.Ю. Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.52-56.
Короткий огляд (реферат) У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3284
Розташовується у зібраннях: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Germany Germany
556778
Greece Greece
26283
Ireland Ireland
140160
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
20
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
United Kingdom United Kingdom
1113153
United States United States
31410063
Unknown Country Unknown Country
144051727
Україна Україна
2213164

Downloads

China China
2
Germany Germany
404
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
37672805
Unknown Country Unknown Country
73132445
Україна Україна
6359101

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Karpishchenko.pdf 142.43 kB Adobe PDF 117164762

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.