Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613
Title: Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства
Other Titles: Внутренний маркетинг в системе маркетинга предприятия
The internal marketing in enterprise marketing system
Authors: Решетнікова, І.Л.
Keywords: внутрішній маркетинг
внутрішнє маркетингове середовище
система маркетингу
контактний персонал
внутрішній продукт
споживач
внутренний маркетинг
внутренняя маркетинговая среда
система маркетинга
контактный персонал
внутренний продукт
потребитель
internal marketing
internal marketing environment
marketing system
contact personnel
internal product
consumer
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Решетнікова, І.Л. Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 45-55.
Abstract: Метою статті є узагальнення наукових підходів щодо визначення сутності поняття «внутрішній маркетинг» та визначення його місця в системі маркетингу підприємства. Обґрунтовується і пропонується авторське визначення «внутрішнього маркетингу», уточнюються об’єкти його впливу і завдання з точки зору задоволення потреб кінцевих споживачів. Визначаються відмінності між поняттями «внутрішнє маркетингове середовище» та «внутрішній маркетинг». Уточнення понятійного апарату дозволяє систематизувати окремі види маркетингової діяльності підприємства для досягнення ефективного впливу на споживача.
Целью статьи является обобщение научных подходов к определению сущности понятия «внутренний маркетинг» и его места в системе маркетинга предприятия. Обосновывается и предлагается авторское определение «внутреннего маркетинга», уточняются объекты его влияния и задания с точки зрения удовлетворения потребностей конечных потребителей. Анализируются отличия между понятиями «внутренняя маркетинговая среда» и «внутренний маркетинг». Уточнение понятийного аппарата дает возможность систематизировать отдельные виды маркетинговой деятельности для получения эффективного влияния на потребителя.
The aim of the article. The aim of the article is to summarize the scientific approaches defining the essence of the concept of «internal marketing» and determining their place in the marketing company.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other9
Canada1
Germany3
United Kingdom2
Italy1
Japan1
Turkey1
Taiwan1
Ukraine44
Downloads
Other11
Bulgaria1
Belarus1
China3
Germany2
EU1
France10
United Kingdom2
Israel1
Russia5
Ukraine94
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Reshetnikova_Marketyng_pidpryemstva.pdf526.72 kBAdobe PDF133Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.