Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Sumina, Olha Mykolaivna
Косолап, Н.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords соціальний маркетинг
соціальна інфраструктура
соціально-економічний розвиток
промислове підприємство
соціально орієнтований бізнес
социальный маркетинг
социальная инфраструктура
социально-экономическое развитие
промышленное предприятие
социально ориентированный бизнес
social marketing
social infrastructure
socio-economic development
industrial enterprise
socially oriented business
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Тєлєтов, О.С. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.М. Суміна, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 39-47.
Abstract Стаття присвячена вивченню проблеми взаємодії різних суб`єктів господарської діяльності у сфері соціально орієнтованого маркетингу. Уточнено поняття соціальної інфраструктури та її складових. Надано рекомендації щодо формування ефективної соціальної інфраструктури за участі промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Статья посвящена изучению проблемы взаимодействия разных субъектов хозяйственной деятельности в сфере социально ориентированного маркетинга. Уточнено понятие социальной инфраструктуры и её составляющих. Предложены рекомендации по формированию эффективной социальной инфраструктуры при участии промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Article is devoted to learning problem of different economic subjects interaction in the sphere of social marketing. The concept of social infrastructure and its components is specified. Recommendations for formation the effective social infrastructure with participation of industrial enterprises are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
428697493
Germany Germany
857337185
Greece Greece
3966233
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1862595001
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
57797
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
30
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
57794
Turkey Turkey
15
Ukraine Ukraine
1285010436
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
643438378
United States United States
857337184
Unknown Country Unknown Country
1285010435

Downloads

China China
428697494
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
164841
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1366426595
Unknown Country Unknown Country
857337184

Files

File Size Format Downloads
social marketing.pdf 285,3 kB Adobe PDF -80227066

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.