Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств
Authors Крепак, А. С.
ORCID
Keywords зовнішня рекламна кампанія
адресна програма
охоплення цільової аудиторії
частота контакту
коефіцієнт щільності рекламних конструкцій
наружная рекламная кампания
адресная программа
охват целевой аудитории
частота контакта
коэффициент плотности рекламных конструкций
outdoor advertising campaign
address program
reach of target audience
frequency of contact
coefficient of outdoor advertising’s density
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Крепак, А.С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 84-91.
Abstract У статті запропоновано методичні рекомендації обґрунтування мінімально необхідної кількості рекламних площин в адресній програмі результативної зовнішньої рекламної кампанії підприємства торгівлі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
В статье предложены методические рекомендации обоснования минимально необходимого количества рекламных поверхностей в адресной программе результативной наружной рекламной кампании торговых предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
In the article proposed methodical recommendations of substantiation minimum necessary quantity places’ in the effective outdoor advertising campaign’ address program of trade enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
Finland Finland
1
Germany Germany
49965
India India
49968
Iran Iran
1
Ireland Ireland
24510745
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
49959
Russia Russia
24
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
195174499
United Kingdom United Kingdom
98041005
United States United States
7463964
Unknown Country Unknown Country
15987354

Downloads

China China
2
Germany Germany
98041003
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
341327509
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
49021490
Unknown Country Unknown Country
224

Files

File Size Format Downloads
address program.pdf 301,55 kB Adobe PDF 488390246

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.