Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Title: Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями
Other Titles: Застосування методів та інструментів маркетингу в управлінні знаннями
Application of marketing methods and instruments in knowledge management
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Keywords: управление знаниями
структура знаний
маркетинг знаний
продуцирование знаний
продвижение и коммерциализация знаний
управление маркетингом знаний
управління знаннями
структура знань
маркетинг знань
продукування знань
просування і комерціалізація знань
управління маркетингом знань
knowledge management
structure of knowledge
knowledge marketing
knowledge production
promotion and commercialization of knowledge
management of marketing knowledge
Issue Year: 2013
Publisher: Сумский государственный университет
Citation: Ильяшенко, С.Н. Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями [Текст] / С.Н. Ильяшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 13-23.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність удосконалення на засадах маркетингу системи управління продукуванням і комерціалізацією знань. Запропонована узагальнена систематизація видів знань. Визначено роль маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації, а також основні галузі і сфери діяльності, у яких доцільне застосування маркетингу знань. Окреслено коло основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки галузей і видів діяльності, деталізовано особливості застосування загальних, а також специфічних інструментів і методів для їх розв'язання. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє удосконалити управління маркетингом знань на стратегічному й оперативному рівнях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Обоснована необходимость усовершенствования на началах маркетинга системы управления продуцированием и коммерциализацией знаний. Предложена обобщенная систематизация видов знаний. Определены роль и значение маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации, а также основные области и сферы деятельности, в которых целесообразно применение маркетинга знаний. Очерчен круг основных задач маркетинга знаний применительно к специфике областей и видов деятельности, детализированы особенности применения традиционных, а также специфических инструментов и методов для их решения. Практическая реализация полученных результатов позволяет усовершенствовать управление маркетингом знаний на стратегическом и оперативном уровнях. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
The aim of the article. The aim of this study is systematization and allocation of types of knowledge that are (or can be) object of marketing activity; the definition of the purposes and objectives of marketing of knowledge in the information (post-industrial) economy (at macrolevel and level of the separate organization), and also features of its application in various areas of economy (human activity in general). When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31465
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
No available statistics
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illyashenko_Primenenie_metodov_i_instrumentov_marketinga.pdf539.84 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.