Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу
Other Titles Общая концепция и инструменты политического маркетинга
General concepts and tools of political marketing
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Tytarenko, Yuliia Vasylivna
Шевченко, О.Ю.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords соціально-економічні системи
політичні системи
політичний маркетинг
комплекс маркетингу в політиці
социально-экономические системы
политические системы
политический маркетинг
комплекс маркетинга в политике
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63.
Abstract Статтю присвячено розгляду політичних систем за допомогою концепції маркетингу, яка останнім часом отримала значний розвиток у житті суспільства. Підтверджено спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Статья посвящена рассмотрению политических систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в жизни общества. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
The aim of the article is consideration of political systems using marketing concept, which has recently received significant development in society live. The general laws of economic and social systems development are confirmed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
25
EU EU
5
France France
3
Germany Germany
15
Ireland Ireland
8687924
Italy Italy
1
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
123525
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
215767093
United Kingdom United Kingdom
107887936
United States United States
1713686104
Unknown Country Unknown Country
215767092

Downloads

Austria Austria
4578950
Bulgaria Bulgaria
247049
China China
3
Czechia Czechia
16682971
EU EU
5
Finland Finland
3283587
France France
8687924
Germany Germany
1165452453
Gibraltar Gibraltar
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1165452453
Romania Romania
4578942
Russia Russia
247062
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1165452453
United Kingdom United Kingdom
4578965
United States United States
1165452453
Unknown Country Unknown Country
234

Files

File Size Format Downloads
Teletov_Tytarenko_Shevchenko_Politychny_marketyng.pdf 646,23 kB Adobe PDF 409728215

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.