Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
Title: Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Other Titles: Модель векторного взаимодействия факторов конкурентоспособности предприятий розничной торговли
Vector interaction model of factors of retailers competitiveness
Authors: Загорна, Т.О.
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентна поведінка
конкурентна позиція
конкурентна динаміка
геометрія фракталів
конкуренция
конкурентоспособность
конкурентное поведение
конкурентная позиция
конкурентная динамика
геометрия фракталов
competition
competitive
competitive behavior
competitive position
competitive dynamics
geometry of fractals
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Загорна, Т.О. Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Т.О. Загорна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 35-44.
Abstract: У статті розроблено науково-методичний підхід до моделювання елементів, параметрів і фазових траєкторій, що відбивають характер процесів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби з використанням синтезу геометрії фракталів і генерації часових рядів, що дозволяє оцінити вектор і характер конкурентної динаміки ринку роздрібних посередників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
В статье разработан научно-методический подход к моделированию элементов, параметров и фазовых траекторий, отражающих характер процессов векторного взаимодействия участников конкурентной борьбы с использованием синтеза геометрии фракталов и генерации временных рядов, что позволяет оценить вектор и характер конкурентной динамики рынка розничных посредников. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
The aim of the article is to develop scientific and methodical approach to the modeling and analysis of complex elements, settings, and the phase trajectories of competition in the market. Development of basic principles of the theory of competition reflects complexity of economic trends in processes at the level of enterprises, industries, markets. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other69
Canada1
Germany7
France2
United Kingdom7
Russia11
Turkey3
Ukraine23
United States4
Downloads
Other115
China3
Germany2
EU1
France2
Kazakhstan1
Russia5
Ukraine47
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zagorna_geometry of fractals.pdf605.92 kBAdobe PDF181Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.