Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине
Other Titles The prospects of marketing dairy cooperatives development in Ukraine
Перспективи розвитку молочних кооперативів маркетингової орієнтації в Україні
Authors Рыжик, И.А.
ORCID
Keywords збут
сбыт молока
sales
сельскохозяйственная обслуживающая кооперация
сільськогосподарська обслуговуюча кооперація
agricultural service cooperatives
сбытовой молочный кооператив
збутовий молочний кооператив
marketing dairy cooperatives
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Рыжик, И.А. Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине [Текст] / И.А. Рыжик // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 264-271.
Abstract У статті визначено переваги збутової кооперації як форми взаємодії суб'єктів господарювання. Спираючись на міжнародний досвід кооперативного руху, запропоновано можливі моделі кооперативного збуту молока, які представлені за ступенем складності їх господарських функцій. Для удосконалення управління та підвищення ефективності роботи молочарського кооперативу маркетингової орієнтації запропонована модель його організаційної структури. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
В статье определены преимущества сбытовой кооперации как формы взаимодействия субъектов хозяйствования. Опираясь на международный опыт кооперативного движения, предложены возможные модели кооперативного сбыта молока, которые представлены по степени сложности их хозяйственных функций. Для усовершенствования управления и повышения эффективности работы молочного кооператива маркетинговой ориентации предложена модель его организационной структуры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
The aim of this article is to analyze the benefits of dairy marketing cooperatives development for small farms, milk producers. Author proposes functional development models to reflect the functions of the cooperative. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
2940600
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
124828
Ireland Ireland
37561
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2213
Russia Russia
18
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
490451
United Kingdom United Kingdom
249648
United States United States
4410900
Unknown Country Unknown Country
490450

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Russia Russia
1115
Ukraine Ukraine
1470301
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1470301
Unknown Country Unknown Country
300

Files

File Size Format Downloads
Ryzhyk_sales.pdf 656,72 kB Adobe PDF 2942027

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.