Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
Other Titles Social media marketing as a tool of enterprise’s product promotion
Социальный медиа маркетинг как инструмент продвижения продукта предприятия
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Нєшева, А.Д.
ORCID
Keywords соціальні медіа
Інтернет-простір
веб-сайт
контент
трафік
соціальні мережі
Інтернет-маркетинг
соціальний медіа маркетинг
социальные медиа
Интернет-пространство
веб-сайт
контент
трафик
социальные сети
Интернет-маркетинг
социальный медиа маркетинг
social marketing
Internet-scope
social networks
web-site
content traffic
Internetmarketing
social media marketing
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства [Текст] / О.Ф. Грищенко, А.Д. Нєшева// Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 86-98.
Abstract У статті досліджено існуючі підходи до трактування сутності поняття «соціальний медіа маркетинг». Досліджено основні тенденції використання соціального медіа маркетингу як складової маркетингової стратегії підприємства. Визначено роль та функції фахівця з маркетингу в процесі використання соціальних медіа. Стаття може бути корисною для маркетологів, які шукають нові способи розвитку компанії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
В статье исследованы существующие подходы к трактовке сущности понятия «социальный медиа маркетинг». Исследованы основные тенденции использования социального медиа маркетинга как составляющей маркетинговой стратегии предприятия. Определена роль и функции специалиста по маркетингу в процессе использования социальных медиа. Статья может быть полезной для маркетологов, которые ищут новые способы развития компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
The aim of this article is to analyze the connection and relation between social media marketing and enterprise’s products promotion, to show the importance of using social media in marketing and the role of marketers in this process. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33739
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
165253
Finland Finland
1
France France
-1250021446
Germany Germany
-1250021445
Greece Greece
1
Ireland Ireland
975874638
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
48600
Romania Romania
-189163799
Russia Russia
1495083599
Slovakia Slovakia
94781499
Spain Spain
2
Turkey Turkey
191487
Ukraine Ukraine
-1250021447
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
994397035
United States United States
-378327598
Unknown Country Unknown Country
182216

Downloads

Armenia Armenia
1
Austria Austria
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
4
Czechia Czechia
-756831376
Denmark Denmark
1
EU EU
8
Finland Finland
1
France France
1495083568
Germany Germany
-756831386
Italy Italy
1
Japan Japan
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-189163803
Norway Norway
158036
Poland Poland
-756831384
Romania Romania
1
Russia Russia
191
Slovakia Slovakia
-756831382
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-756831375
United Kingdom United Kingdom
169548
United States United States
-756831382
Unknown Country Unknown Country
624

Files

File Size Format Downloads
Hryshchenko_Nyesheva_sotsialni_media.pdf 313,15 kB Adobe PDF 1060227204

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.