Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Title: Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Other Titles: Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла
The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle
Authors: Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna 
Keywords: екологічна інноваційна продукція
маркетингове тестування
екологічність
ризик
потенціал
новизна
конкурентоспроможність
показники-індикатори
экологическая инновационная продукция
маркетинговое тестирование
экологичность
риск
потенциал
новизна
конкурентоспособность
показатели-индикаторы
ecological innovative product
marketing testing
ecological compatibility
risk
potential
novelty
competitiveness
indicators
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303.
Abstract: У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other71
China2
Czech Republic3
Germany17
Finland1
United Kingdom1
Italy1
Morocco1
Netherlands6
Pakistan1
Romania1
Russia24
Turkey3
Ukraine15
United States16
Downloads
Other85
China3
Germany2
Ireland1
Russia1
Ukraine27


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Nahornyy_Kasyanenko_ekolohichna_innovatsiyna_produktsiya.pdf649.09 kBAdobe PDF119Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.