Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37018
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу
Authors Граділь, А.А.
ORCID
Keywords інтернет-реклама
интернет-реклама
Internet advertising
споживач
потребитель
consumer
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37018
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Граділь, А.А. Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу [Текст] / А.А. Граділь ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 202-203.
Abstract Розглядаючи людину – як споживача та клієнта, протягом останніх років, можна ясно побачити докорінні зміни в її споживчому характері, ставленні та відношенні. Сучасний споживач – вибаглива особа, для якої більшої цінності набула економія часу, а не суто-матеріальні речі, зросли запити в якості, екологічності та кастомізації, людина, яку з часом усе важче зацікавити та здивувати. У поєднанні та переплетінні цих двох процесів: зміни споживчої поведінки споживачів та незупинно прогресуючого технічного розвитку людсва й виникла необхідність удатися до застосування традиційних маркетингових інструментів у іншому вимірі, в якому веде віртуальне життя понад пів-планети людей на Землі, а саме інтернет-маркетинг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37018
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
492702
Germany Germany
58318517
Ireland Ireland
17316726
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
18023
Russia Russia
2
Singapore Singapore
-2040143012
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
397153527
United Kingdom United Kingdom
198640602
United States United States
1185730653
Unknown Country Unknown Country
397153526

Downloads

China China
3
Germany Germany
116637024
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
214681270
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-2040143014
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Internet advertising.pdf 282,48 kB Adobe PDF -1708824684

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.