Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovations in television field: transition to the digital television
Other Titles Інновації телевізійного простору: перехід на цифрове телебачення
Инновации телевизионного пространства: переход на цифровое телевидение
Authors Serzhuk, A.V.
Kozlova, I.V.
ORCID
Keywords innovations
innovative process
competitiveness
telecommunications
digital and analog television
інновації
інноваційний процес
конкурентоспроможність
телекомунікації
цифрове та аналогове ТБ
инновации
инновационный процесс
конкурентоспособность
телекоммуникации
цифровое и аналоговое ТВ
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Publisher Sumy State University
License
Citation Serzhuk, A.V. Innovations in television field: transition to the digital television [Текст] / A.V. Serzhuk, I.V. Kozlova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 146-152.
Abstract У статті проаналізовано значення інновацій та інноваційного процесу. Виявлено, що розвиток інноваційної діяльності є необхідним в управлінні інноваціями на підприємстві. Авторами визначені передумови впровадження інновацій та проаналізовано здійснення інновацій на телекомунікаційному ринку.
В статье проанализировано значение инноваций и инновационного процесса. Выявлено, что развитие инновационной деятельности является необходимым в управлении инновациями на предприятии. Авторами определены предпосылки внедрения инноваций и проанализирована реализация инноваций на телекоммуникационном рынке.
The article is about significance of innovations and innovative process. It is investigated that the development of the innovative activity acquires a great importance for management innovations at the enterprise; the pre-conditions of the innovative are determined and the innovative implementation to the telecommunication market are studied. The role of the digital television as a new type of broadcasting technology, where the transmission, processing and storage of television signal takes place in a digital form and the actuality of innovative introduction in the telecommunication market is proved. The article provides analyses of advantages of digital technology over the analogue one. It is proved that due to active innovative activity the achievement of the commercial success of the organization is possible
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Australia Australia
1
Canada Canada
8471
China China
49
France France
5
Germany Germany
359290511
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
595030
Italy Italy
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2118
Panama Panama
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Spain Spain
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
21046205
United Kingdom United Kingdom
6511428
United States United States
359290509
Unknown Country Unknown Country
21046204
Vietnam Vietnam
16942

Downloads

Australia Australia
1
Bolivia Bolivia
1
China China
4991035
France France
1
Germany Germany
359290513
India India
1
Ireland Ireland
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Nigeria Nigeria
1
Panama Panama
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
63137629
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
359290512
Unknown Country Unknown Country
53
Vietnam Vietnam
16943

Files

File Size Format Downloads
Serzhuk _Kozlova.pdf 398.2 kB Adobe PDF 786726709

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.