Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Title: Innovations in television field: transition to the digital television
Other Titles: Інновації телевізійного простору: перехід на цифрове телебачення
Инновации телевизионного пространства: переход на цифровое телевидение
Authors: Serzhuk, A.V.
Kozlova, I.V.
Keywords: innovations
innovative process
competitiveness
telecommunications
digital and analog television
інновації
інноваційний процес
конкурентоспроможність
телекомунікації
цифрове та аналогове ТБ
инновации
инновационный процесс
конкурентоспособность
телекоммуникации
цифровое и аналоговое ТВ
Issue Year: 2014
Publisher: Sumy State University
Citation: Serzhuk, A.V. Innovations in television field: transition to the digital television [Текст] / A.V. Serzhuk, I.V. Kozlova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 146-152.
Abstract: У статті проаналізовано значення інновацій та інноваційного процесу. Виявлено, що розвиток інноваційної діяльності є необхідним в управлінні інноваціями на підприємстві. Авторами визначені передумови впровадження інновацій та проаналізовано здійснення інновацій на телекомунікаційному ринку.
В статье проанализировано значение инноваций и инновационного процесса. Выявлено, что развитие инновационной деятельности является необходимым в управлении инновациями на предприятии. Авторами определены предпосылки внедрения инноваций и проанализирована реализация инноваций на телекоммуникационном рынке.
The article is about significance of innovations and innovative process. It is investigated that the development of the innovative activity acquires a great importance for management innovations at the enterprise; the pre-conditions of the innovative are determined and the innovative implementation to the telecommunication market are studied. The role of the digital television as a new type of broadcasting technology, where the transmission, processing and storage of television signal takes place in a digital form and the actuality of innovative introduction in the telecommunication market is proved. The article provides analyses of advantages of digital technology over the analogue one. It is proved that due to active innovative activity the achievement of the commercial success of the organization is possible
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38398
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other3
Australia1
Canada1
China49
Germany6
Spain1
France5
Kyrgyzstan1
Netherlands1
Panama1
Romania1
Serbia1
Russia1
Ukraine4
United States6
Vietnam1
Downloads
Other51
Australia1
Bolivia1
China72
Germany5
France1
Kyrgyzstan4
Nigeria1
Netherlands2
Panama1
Poland1
Serbia1
Russia4
Ukraine6
United States4
Vietnam1
South Africa1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Serzhuk _Kozlova.pdf398.2 kBAdobe PDF157Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.