Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39615
Title: Маркетинг спортивного туризму
Other Titles: Маркетинг спортивного туризма
Marketing of sport tourism
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Карпець, В.І.
Keywords: спорт
спортивний туризм
туристична галузь
розвиток регіону
маркетинг у спорті
спортивний туристичний об’єкт
рекламна спортивна кампанія
реклама туризму
спортивный туризм
туристическая отрасль
развитие региона
маркетинг в спорте
спортивный туристический объект
рекламная спортивная кампания
реклама туризма
sports
sport tourism
tourist branch
region development
marketing in sport
sport tourist object
advertising sport campaign
advertising of tourism
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетинг спортивного туризму [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.І. Карпець // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 56-72.
Abstract: У статті виокремлена роль спорту в житті людини, порівняні різні типи міст на предмет забезпеченості інфраструктурою для розвитку туризму у сфері спорту, розроблений приклад рекламної кампанії. За основу взято Сумщину й показано, що саме такі, середні за розмірами, обласні центри України можуть бути привабливими як для занять спортом, так і для історично-культурного збагачення професійних спортсменів, спортсменів-дітей та підлітків, любителів спорту, які приїздять на змагання. Відповідні маркетингові заходи у сфері спортивного туризму повинні знижувати агресивність болільників й прищеплювати їх любов до історії, мистецтва, вітчизняної культури, здорового відпочинку.
В статье выделена роль спорта в жизни человека; проведено сравнение разных типов городов и их инфраструктур для развития спортивного туризма; разработан пример рекламной кампании. За основу взята Сумщина с областным центром и показано, что именно такие средние по размеру города могут быть привлекательными как для занятий, так и историко-культурного обогащения профессиональных спортсменов, спортсменов-детей и подростков, любителей спорта, которые приезжают на соревнования. Соответствующие маркетинговые мероприятия в сфере спортивного туризма должны снизить агрессивность болельщиков и привить им любовь к истории, искусству, отечественной культуре, здоровому отдыху.
The aim of the article. The aim of the article is to clarify the concept of «sport tourism marketing», to examine the state of its objects and to determine prospects for development of sport tourism in Ukraine. The paper singles out the role of sport in life; compares different types of cities in terms of provision the infrastructure for tourism development in the field of sports. Authors show the example of the campaign.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39615
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other19
Canada1
Germany9
France8
Italy1
Japan1
Kazakhstan2
Russia5
Turkey1
Taiwan1
Ukraine22
United States9
Downloads
Other43
Belgium1
China3
Czech Republic2
Germany2
Spain4
France12
Romania1
Russia30
Saudi Arabia1
Ukraine279
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Teletov_Karpetc_Sportyvny_turyzm.pdf943.55 kBAdobe PDF381Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.