Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4217
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація слабоформалізованих систем в економіці
Authors Карпуша, М.В.
ORCID
Keywords слабоформалізовані системи
слабоформализованные системы
slaboformalizovani system
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4217
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Карпуша, М.В. Оптимізація слабоформалізованих систем в економіці [Текст] / М.В. Карпуша // Інформатика, математика, механіка : матеріали та програма IV Міжвузівської науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів (Суми, 19-23 квітня 2010 року) / Відп. за вип. С.І.Проценко. — Суми : СумДУ, 2010. — С.71-72.
Abstract Останнім часом багато уваги приділяється математичному моделюванню слабоформалізованих систем, до яких відносяться і економічні системи. Побудова моделей таких систем є актуальною проблемою, для вирішення якої необхідно подолати ряд перепон технічного характеру, пов’язаних з можливістю застосування математичних методів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4217
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
6913
Greece Greece
1
Ireland Ireland
150307
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
16
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1917914
United Kingdom United Kingdom
972612
United States United States
10231988
Unknown Country Unknown Country
1917913

Downloads

China China
6
Germany Germany
172
Ireland Ireland
150309
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1917915
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10231988
Unknown Country Unknown Country
96

Files

File Size Format Downloads
IMM_2010.pdf 7,42 MB Adobe PDF 12300488

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.