Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46420
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Активація дистанційного навчання шляхом впровадження FLASH-тренажерів
Authors Самсоненко, Є.Ю.
ORCID
Keywords дистанционное обучение
дистанційне навчання
distance learning
інтерактивне навчання
интерактивное обучение
online training
Adobe Flash
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46420
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Самсоненко, Є.Ю. Активація дистанційного навчання шляхом впровадження FLASH-тренажерів [Текст] / Є.Ю. Самсоненко; наук. кер. С.П. Шаповалов // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 18-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 68.
Abstract На сучасному етапі інформатизації суспільства процес навчання відбувається фактично в комп‘ютерно-орієнтованому середовищі, тому інструментарії активізації інтерактивного навчання виходять на передній план. Ці інструментарії повинні забезпечити роботу з векторними зображеннями, відеопотоками, плавну анімацію руху. Одним з найбільш застосовним середовищем, що відповідає вимогам сьогодення є Adobe Flash.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
27
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
179084
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1102
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3465698
United Kingdom United Kingdom
1630826
United States United States
19115724
Unknown Country Unknown Country
3465697

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
13946
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
10373280
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19115724
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Samsonenko.pdf 451,89 kB Adobe PDF 29502960

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.