Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48114
Title: Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Authors: Деречинський, Ю.Н.
Воліна, М.С.
Keywords: маркетинг вражень
маркетинг впечатлений
marketing experience
споживач
потребитель
consumer
бренд
бренд
brand
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Деречинський, Ю.Н. Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії [Текст] / Ю.Н. Деречинський, М.С. Воліна // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 108-109.
Abstract: Маркетинг вражень – це інструмент побудови емоційного зв'язку між продуктом, брендом або ТМ і споживачами в рамках заходів, організованих виробником. Характеризуючи сутність маркетингу вражень, важливо зазначити, що на сьогоднішній день він займає проміжну позицію між event – маркетингом та show – маркетингом, базуючись на міксі реклами, PR та маркетингу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48114
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Canada1
Germany2
United Kingdom1
Italy1
Russia1
Ukraine4
United States1
Downloads
China2
Germany2
United Kingdom1
Ukraine7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Derechynskyi_marketynh_vrazhen.pdf691.9 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.