Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48114
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Authors Деречинський, Ю.Н.
Воліна, М.С.
ORCID
Keywords маркетинг вражень
маркетинг впечатлений
marketing experience
споживач
потребитель
consumer
бренд
бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48114
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Деречинський, Ю.Н. Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії [Текст] / Ю.Н. Деречинський, М.С. Воліна // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 108-109.
Abstract Маркетинг вражень – це інструмент побудови емоційного зв'язку між продуктом, брендом або ТМ і споживачами в рамках заходів, організованих виробником. Характеризуючи сутність маркетингу вражень, важливо зазначити, що на сьогоднішній день він займає проміжну позицію між event – маркетингом та show – маркетингом, базуючись на міксі реклами, PR та маркетингу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8814499
Germany Germany
54
Ireland Ireland
82259
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1471757
United Kingdom United Kingdom
738545
United States United States
21393376
Unknown Country Unknown Country
1471756

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4407250
United Kingdom United Kingdom
5334
United States United States
4407250
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Derechynskyi_marketynh_vrazhen.pdf 691,9 kB Adobe PDF 8819843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.