Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум)
Other Titles Geodemografic segmentation as instrument of social problems decision (on an example Sumy)
Геодемографическая сегментация как инструмент решения социальных проблем (на примере г. Сумы)
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords геодемографія
сегментування
соціальний маркетинг
опитування
соціальна реклама
геодемография
сегментирование
социальный маркетинг
опрос
социальная реклама
geodemografics
segmentation
social marketing
questioning
social advertising
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Міцура О.О. Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) / О.О. Міцура, Л.М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 67-75.
Abstract Стаття присвячена вирішенню соціальних проблем за допомогою геодемографічної сегментації. Розглянуто чинники групування споживачів. Проведено дослідження з метою визначення рівня поінформованості населення про інфекційні хвороби. Розроблено рекомендації щодо вирішення поставленої проблеми з урахуванням геодемографічних особливостей регіонів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
Статья посвящена решению социальных проблем общества с помощью геодемографического сегментирования. Рассмотрены факторы группирования потребителей по геодемографическому признаку. Проведено исследование с целью определения уровня осведомленности населения об инфекционных болезнях. Разработаны рекомендации относительно решения поставленной проблемы с учетом выявленных особенностей районов города. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
The article is devoted the decision of social problems with the help of geodemografic segmentation. The factors of consumer grouping are considered. It was conducted the research with the purpose of determination of population knowledge level about infectious diseases. It was developed recommendation to the decision of the problem taking into account the geodemografic features of regions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4877
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
1
EU EU
2
France France
2
Germany Germany
11556
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1303031
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
28835
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
41
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
16812521
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
8463924
United States United States
137296806
Unknown Country Unknown Country
16812520

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
5534990
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
137296806
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
137296807
Unknown Country Unknown Country
240

Files

File Size Format Downloads
2_3.pdf 235,2 kB Adobe PDF 280128850

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.