Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств
Other Titles Methodical approaches to specification of marketing strategies of industrial enterprises
Методические подходы к детализации маркетинговых стратегий промышленных предприятий
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords стратегия
коммуникация
инновации
маркетинг
детализация
модель
методические подходы
strategy
communication
innovation
detailing methods
model
methodical approaches
стратегія
комунікації
інновації
маркетинг
деталізація
модель
методичні підходи
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Божкова В.В. Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств / В.В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 93-97
Abstract У статті запропоновано методичний підхід до здійснення деталізації маркетингових стратегій (а саме: їх інноваційних і комунікаційних субстратегій) з метою формалізації процесу їх вибору суб’єктами господарювання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
В статье предложен методический подход к проведению детализации маркетинговых стратегий (а именно: их инновационных и коммуникационных субстратегий) с целью формализации процесса их выбора субъектами хозяйствования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
In the article the methodical approach to the implementation of specification marketing strategies (such as their innovative and communication substrategy) to formalize the process of their selecting by business entities is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
8
Germany Germany
431373
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
215690
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
14
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
11342404
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
5681348
United States United States
89209739
Unknown Country Unknown Country
11342403

Downloads

Germany Germany
189
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
31183237
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
118222989
Unknown Country Unknown Country
242

Files

File Size Format Downloads
3_4.pdf 203,83 kB Adobe PDF 149406659

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.