Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65936
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company)
Other Titles Модель задоволеності споживачів Indsat & Deming та особливості підвищення індексу задоволеності споживачів у промисловому секторі (на прикладі компанії Arya Control)
Модель удовлетворенности потребителей Indsat & Deming и особенности повышения индекса удовлетворенности потребителей в промышленном секторе (на примере компании Arya Control)
Authors Aminpour, A.
Hosseini, S.J.
Sabegh, A.Z.
ORCID
Keywords customer
satisfaction
Indsat
Deming
CSI
industrial marketing
клієнт
задоволеність
промисловий маркетинг
клиент
удовлетворенность
промышленный маркетинг
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65936
Publisher Sumy State University
License
Citation Aminpour, A. Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company) [Текст] / A. Aminpour, S.J. Hosseini, A.S. Zeinolabedin // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 67-75.
Abstract The aim of this article is to identify and explore this matter that how taking corrective and preventive actions in all parts of organization according to results of customer satisfaction measurement (CSM) can increase the level of customer satisfaction. In other words, this study is designed to develop a better understanding of benefits of customer satisfaction measurement and explore effects of utilization integrated customer satisfaction model Indsat & Deming in two phases on the amount of customer satisfaction increasing in industrial marketing.
Метою цієї статті є визначення відповідних коригувальних і запобіжних дій на основі вимірювання фактичного рівня задоволеності споживачів організації, впровадження яких може підвищити рівень задоволеності споживачів у майбутньому. Дослідження спрямоване на розуміння переваг вимірювання рівня задоволеності споживачів організації на основі інтегрованої моделі Indsat&Deming та визначення впливу її використання на зростання рівня задоволеності споживачів у промисловому секторі.
Целью этой статьи является определение соответствующих корректирующих и предупреждающих действий на основе измерения фактического уровня удовлетворенности потребителей организации, внедрение которых может повысить уровень удовлетворенности потребителей в будущем. Исследование направлено на понимание преимуществ измерения уровня удовлетворенности потребителей организации на основе интегрированной модели Indsat&Deming и определение влияния ее использования на рост уровня удовлетворенности потребителей в промышленном секторе.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
682948
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
2044417
Ireland Ireland
74888
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
6809564
United Kingdom United Kingdom
3405891
United States United States
99556156
Unknown Country Unknown Country
6809563
Vietnam Vietnam
4427

Downloads

China China
79724450
Germany Germany
1
India India
682947
Iran Iran
2044419
Ireland Ireland
1
Italy Italy
74888
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
20229340
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
99556157
Unknown Country Unknown Country
15
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Aminpour.pdf 609.62 kB Adobe PDF 202312224

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.