Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66233
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень
Other Titles Evaluating a posteriori effectiveness of marketing decisions
Оценивание апостериорной эффективности маркетинговых решений
Authors Григорук, П.М.
Хрущ, Н.А.
ORCID
Keywords маркетингові рішення
рівень задоволеності споживача
прибутковість маркетингової діяльності
оцінювання апостеріорної ефективності рішення
інтегральний показник
статистичний критерій
маркетинговые решения
уровень удовлетворенности потребителей
прибыльность маркетинговой деятельности
оценивание апостериорной эффективности решения
интегральный показатель
статистический критерий
marketing decisions
level of customer’s satisfaction
profitability of marketing activities
assessment of posteriori effectiveness of decision
complex index
statistic criterion
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66233
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Григорук, П.М. Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень [Текст] / П.М. Григорук, Н.А. Хрущ // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 149-161. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-13
Abstract У статті розглянуті підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Проведено аналіз найбільш поширених моделей, спрямованих на визначення рівня задоволеності споживачів. Представлено два авторські підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Перший ґрунтується на побудові інтегрального показника ефективності на основі зіставлення фактичних та планових значень часткових показників ефективності. Другий підхід спрямований на зіставленні апріорної та апостеріорної ефективності рішення. Особливістю авторських підходів є те, що вони використовують як метричні, так і неметричні часткові показники ефективності. Наведено рекомендації щодо практичного застосування наведених підходів.
В статье рассмотрены подходы к оценке апостериорной эффективности маркетинговых решений. Проведен анализ наиболее распространенных моделей, направленных на определение уровня удовлетворенности потребителей. Представлены два авторских подхода к оцениванию апостериорной эффективности маркетинговых решений. Первый основывается на построении интегрального показателя эффективности на основе сопоставления фактических и плановых значений частных показателей эффективности. Второй подход направлен на сопоставление априорной и апостериорной эффективности решения. Особенностью авторских подходов является то, что они используют как метрические, так и неметрические частичные показатели эффективности. Приведены рекомендации по практическому применению указанных подходов.
The aim of the article is analysis of the main methods of evaluating a posteriori the effectiveness of marketing decisions, the description of author's approaches to solve the task and define the practical aspects of their application in activity of domestic enterprises.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
6291
Ireland Ireland
1597
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
24420
United Kingdom United Kingdom
12583
United States United States
744
Unknown Country Unknown Country
24419

Downloads

China China
12581
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
70057
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12581
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Hryhoruk.pdf 236,62 kB Adobe PDF 95236

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.