Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (94)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2012Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики БеларусьЯшева, Г.А.Article3152102
2017Transparency as competitive advantage of innovation driven companiesZakutniaia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A.Article54101
2017The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European CountriesSamusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A.Article2723
2016Методики оцінювання туристичної конкурентоспроможності: український і міжнародний досвідKovalov, Bohdan Leonidovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Пономарьова, Г.С.Article1654
2016Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революціїTaraniuk, Leonid Mykolaiovych; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В.Article17121
2017Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle108
2017Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економікиLiulov, Oleksii ValentynovychArticle75
2018National brand as a marketing determinant of macroeconomic stabilityLiulov, Oleksii Valentynovych; Chyhryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle1814
2017Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle69
2018Підвищення конкурентоспроможності закладів громадського харчування у Сумському регіоніOpanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Mashyna, Yuliia Pavlivna; Шульга, К.О.Article146
2018The essence of retail and development of retail banking innovative mechanisms in UkraineKuznyetsova, A.; Kozmuk, N.; Zherebylo, I.; Sydorova, O.; Zvarych, M.Article42
2018Державна підтримка українського експорту: стан та напрямки розвиткуTaraniuk, Leonid Mykolaiovych; Макаренко, Т.Ю.Article2723
2017Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільністьLiulov, Oleksii ValentynovychArticle918
2019The Formation and Development of Tourist Clusters: Case of Poland and ArmeniaSahakyan, M.; Suvaryan, A.; Borkowska-Niszczota, M.; Szymanska, E.Article20