Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (90)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2012Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики БеларусьЯшева, Г.А.Article3132093
2017Transparency as competitive advantage of innovation driven companiesZakutniaia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A.Article5074
2017The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European CountriesSamusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A.Article2618
2016Методики оцінювання туристичної конкурентоспроможності: український і міжнародний досвідKovalov, Bohdan Leonidovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Пономарьова, Г.С.Article1244
2016Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революціїTaraniuk, Leonid Mykolaiovych; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В.Article1569
2017Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільністьLiulov, Oleksii ValentynovychArticle45
2017Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle76
2017Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економікиLiulov, Oleksii ValentynovychArticle44
2018National brand as a marketing determinant of macroeconomic stabilityLiulov, Oleksii Valentynovych; Chyhryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle129
2017Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle39