SocioEconomic Challenges (SEC)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61497
Browse
Search Results
Item Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria(Sumy State University, 2018) Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A.This study investigated the public perception of radio political programs of Globe FM and Bauchi Radio Corporation (BRC). The stations were owned by Federal and State governments respectively. The research method used in this study was a survey while the questionnaire was the instrument of data collection. The sample size was 384 respondents selected from Bauchi and Yobe States using a Creative Research Systems online sample size calculator by Wimmer and Dominick.Item Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria(Sumy State University, 2018) Sale, M.; Bappayo, A.; Abubakar, A.У цьому дослідженні вивчено громадське сприйняття радіополітичних програм "Глобус FM" та радіокомпанії "Баучі" (BRC). Станції належали федеральним та урядам штатів відповідно. Метод дослідження, використаний у цьому дослідженні, був опитування, а анкета - інструментом збору даних. Обсяг вибірки складав 384 респондента, обраних з штатів Баучі та Євбе, використовуючи онлайн-калькулятор розмірів вибірки, створені компанією Creative Research Systems від Віммера та Домініка.