Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
Search Results
Item Гендерні особливості освітнього процесу військової підготовки(Cумський державний університет, 2016) Канакі, А.В.; Голованова, Т.П.В 2005 році Україна прийняла закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» [1]. Відповідно до цього закону, держава забезпечує рівні права та можливості жінок і чоловіків у здобутті освіти, в тому числі і військового.Item Гендерний аудит ВНЗ як інструмент реалізації політики рівних прав та можливостей жінок та чоловіків в освітній сфері(Cумський державний університет, 2016) Голованова, Т.П.Питання забезпечення рівними можливостями чоловіків та жінок визначають як важливе 44% опитаних представників ЗНУ. При цьому значний внесок у такий достатньо високий показник роблять саме жінки, адже для них рівень важливості питання підіймається до 55%, в той час як лише кожен п’ятий чоловік має аналогічну думку. Перспективи роботи ми бачимо у продовженні участі у діяльності Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти вищих навчальних закладів. Для просування ідеї гендерного аудиту необхідна активна участь співробітників, викладачів, студентів на всіх етапах аудита. Тому необхідно розробити механізми, які зможуть забезпечити підтримку такої участі.Item Забезпечення гендерної рівності у соціально-педагогічній роботі вищого навчального закладу(Cумський державний університет, 2016) Богатиренко, І.; Голованова, Т.П.Дослідження вчених довели, що економічна віддача від освіти в жінок суттєво нижча, ніж у чоловіків, а це є одним із серйозних факторів формування жіночої бідності. Розподіл статей у різних за профілем навчальних закладах засвідчує певний дисбаланс у цій сфері. Ґендерна асиметрія спостерігається в «маскулінізації» та «фемінізації» студентського контингенту серед певних видів середніх спеціалізованих і вищих навчальних закладів та відповідного профілю спеціалістів у структурі професійної зайнятості чоловіків і жінок.