Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 1825
  • Item
    Маніпулятивний потенціал мови у медіа
    (UKRLOGOS Group, 2025) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Ракітіна, О.В.
    Мова у сучасному медіадискурсі є не лише інструментом передачі інформації, але й потужним засобом впливу на аудиторію. Завдяки своїй багатофункціональності, вона здатна формувати суспільну думку, маніпулювати емоціями та створювати певні когнітивні моделі сприйняття реальності.
  • Item
    Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)
    (Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.
    У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.
  • Item
    Особливості розробки імідж-стратегії для дитячих студій розвитку
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Сабчук, A.
    У тезах проаналізовано особливості розробки імідж-стратегії для малого бізнесу на прикладі дитячих студій розвитку. Охарактеризовано основні аспекти побудови іміджу, зокрема позиціонування бренду, візуальну айдентику, комунікаційну політику та емоційний зв’язок з аудиторією. Проаналізовано три приклади імідж-стратегій українських дитячих студій, на основі чого виокремлено ключові чинники, що впливають на ефективність іміджевої стратегії: довіра до експертів, емоційна залученість батьків та адаптація до цифрових технологій. У підсумку визначено перспективні напрямки подальших досліджень у галузі іміджевого позиціонування малого бізнесу.
  • Item
    Соціальна реклама у вимірах результативності: компаративістський підхід
    (Сумський державний університет, 2025) Лелека, Ольга Олександрівна; Leleka, Olha Oleksandrivna
    У сучасному світі соціальна реклама дедалі частіше розглядається не лише як інструмент впливу на громадську думку, а й як один із механізмів формування соціально значущої поведінки. Проте рівень її ефективності істотно варіюється в залежності від країни, медіа- контексту та цільової аудиторії. Українська практика соціальної реклами стикається з рядом викликів: нерозвиненістю системи оцінювання ефективності, відсутністю сталої комунікаційної стратегії, фрагментарністю кампаній. Натомість у багатьох країнах світу – США, Канаді, Великій Британії, Швеції – дієвість соціальної реклами базується на чітких критеріях, верифікованих результатах та системному підході до комунікації. У цьому контексті компаративістський аналіз дозволяє виявити закономірності та оптимальні моделі функціонування соціальної реклами, що можуть бути адаптовані в українських умовах.
  • Item
    Модифікація форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни (на прикладі видавництва «Бородатий Тамарин»)
    (Сумський державний університет, 2025) Подоляка, Н.; Савчукk, О.
    Розглядається питання щодо модифікації форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни. На прикладі діяльності видавництва «Бородатий Тамарин» доведено, що видавництва сьогодні активно використовують соціальні мережі та месенджери Telegram, Instagram, Facebook, TikTok, Email-розсилки, власний сайт та інше задля інформування аудиторії щодо проведення заходів із промоції книги, адже в сучасному світі онлайн-івенти стали новою якісною заміною офлайн-спілкуванню. Основна реалізація складових подієвого менеджменту видавництва «Бородатий Тамарин» відбувається за безпосередньої участі його власника – відомого українського письменника Макс Кідрука у проєктах, де він може гідно його представити.
  • Item
    Трансформація медіа національних спільнот Сумщини: на прикладі єврейської громади
    (Сумський державний університет, 2025) Ювко, З.; Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У роботі досліджено динаміку змін інформаційних практик єврейської громади Сумщини. Проведено аналіз трансформації комунікаційної моделі від друкованих ЗМІ до цифрових платформ. Показано значення медіа у збереженні національного світогляду та духовних цінностей громади.
  • Item
    Медіаграмотність як щит від фейків: орієнтуємось в епоху постправди
    (Сумський державний університет, 2025) Дмитренко, М.; Грона, Н.
    У статті розкрито значення медіаграмотності як інструменту протидії фейковим новинам в умовах епохи постправди. Досліджено правила медіаграмотності як способу протидії фейковим повідомленням. Розглянуто конкретні способи розпізнаванняфейків у різних видах контенту в інформаційному просторі. Основною метою статті є визначення значення медіаграмотності для формування свідомого та відповідального споживача медіа.
  • Item
    Спортивні журналісти україни та їхня співпраця зі спортивною федерацією
    (Сумський державний університет, 2025) Бондаренко, Микита Олегович; Bondarenko, Mykyta Olehovych
    Розглядаються особливості роботи спортивних журналістів та їх співпраця з Федерацією баскетболу України. З’ясовано рівень впливу журналістів стосовно популяризації спорту. Визначено проблематику роботи журналістів після повномасштабного вторгнення рф на територію України.
  • Item
    Інтервʼю в онлайн-виданні: види, особливості підготовки
    (Сумський державний університет, 2025) Жванія, Л.; Семйонова, С.
    Розглянуто жанрові особливості інтерв’ю в сучасних онлайн-виданнях, проаналізовано їх основні види. Зʼясовано специфіку підготовки інтерв’ю для цифрових медіа, яка охоплює не лише якісний підбір запитань, а й необхідність знання технічних особливостей платформи, формату публікації, очікувань аудиторії. Узагальнено загальні тенденції побутування жанру в сучасному медіапросторі: особливу роль відіграє контекст платформи, що визначає тривалість, форму, тематику. Виснувано, що у центрі подачі матеріалу стоїть людина – респондент як носій унікального досвіду.
  • Item
    Фейки і маніпулювання інформацією в соціальних мережах в умовах війни
    (Сумський державний університет, 2025) П'ятаченко, Сергій Васильович; Piatachenko, Serhii Vasylovych; Руденко, В.
    Розглядаються особливості поширення в соціальних мережах фейкових повідомлень та маніпуляцій, спрямованих на зміну громадської думки та соціокомунікаційний ефект. Визначено типові категорії продукування фальшивих новин, окреслено психологічний аспект впливу дезінформації та анцентовано на необхідності розвитку медіаграмотності серед населення, навчання критичному аналізу інформації та розпізнавання ознак маніпуляцій.