Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
15 results
Search Results
Item The Role of Multimedia Presentations in the Formation of Professional-Communicative Competence of Students at the Initial Stage of Learning Ukrainian as a Foreign Language(Sumy State University, 2023) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Dzhuma, K.M.The mastery of the language of a profession, professional speech, is a crucial requirement for the professional training of specialists in any field. This task is particularly important and challenging for foreign students who need to develop skills in both the non-native Ukrainian language and the language specific to their chosen field. In the process of teaching Ukrainian as a foreign language at the initial stage students need to acquire the foundations of scientific speech style, with a focus on the profile of their future studies, as this is a necessary condition for their success in the education at the university.Item Interactvie technologies usage at Ukrainian language classes in the university(Sumy State University, 2022) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Oritsemimajemite, D.L.Статтю присвячено опису процесу використання інтерактивних технологій під час вивчення української мови як іноземної в університеті. Доведено, що технології інтерактивного навчання сприяють підвищенню мотивації та результативності іноземних студентів в процесі опанування ними українською мовою.Item Phonetic exercises at the Ukrainian language classes in the university(Sumy State University, 2022) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Jaffe, D.Статтю присвячено опису процесу формування україномовних слухо-вимовних та ритміко-інтонаційних навичок іноземних студентів на заняттях з української мови як іноземної в університеті. Доведено, що використання фонетичних вправ є ефективним засобом зняття мовних і позамовних труднощів, з якими стикаються студенти-іноземці в процесі опанування українською мовою як засобом спілкування.Item Культурні традиції Туркменістану(Сумський державний університет, 2022) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Йолдашова, О.Статтю присвячено дослідженню культурних традицій Туркменістану. Зроблено спробу опису особливостей національної архітектури, танців і музики, а також національного одягу туркменів.Item Свята в Гані(Сумський державний університет, 2021) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Боатенг, Бенджамін КвадвоСвято – це день або дні, коли урочисто відзначають видатні події, знаменні дати; торжество, влаштоване з якої-небудь нагоди у певному суспільстві, релігійна або культурна подія тощо. Ці свята також нагадують про важливі історичні події, свідчать про релігійні цінності спільноти. Традиції святкування різних свят у певному суспільстві зумовлені релігією, історією, культурою соціуму. У цій статті ми розглянемо традиції свят у Республіці Гані – державі в Західній Африці.Item Game Method As A Way Of Intensification Of Teaching Ukrainian Language As Foreign(Sumy State University, 2021) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna ViktorivnaIn the process of teaching the Ukrainian language of foreign students, the game is the most effective form of learning, as it promotes the development of interest in foreign language communication, creates a certain information base, forms the necessary language mechanisms. The game method is the pedagogical tool that is able to remove the language barrier and intensify the process learning Ukrainian as foreign language. In the game students acquire personal knowledge that becomes meaningful and emotionally colored to them, and it helps them to understand and feel the situation better. This, in turn, requires students to mobilize knowledge, encourages them to learn new things, broadens their horizons and forces them to master a set of communication skills. So the aim of the article is to observe the issue of teaching the Ukrainian as foreign language through the game method implication.Item Країнознавча аспектизація як основа становлення й розвитку комунікативної компетенції студентів-іноземців(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna; Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Скварча, Ольга Миколаївна; Скварча, Ольга Николаевна; Skvarcha, Olha MykolaivnaУ статті розглянуто країнознавчу аспектизацію у викладанні української мови як іноземної, котра здійснюється в процесі формування країнознавчої компетенції студентів-іноземців. Доведено, що країнознавчий матеріал сприяє становленню комунікативних умінь у різних сферах спілкування, а засвоєння різноманітної інформації про нову країну допомагає адекватному сприйняттю нової дійсності. Автори наголошують на тому, що культурологічна та країнознавча цінність, типовість, загальновідомість і орієнтація на сучасну дійсність є важливими критеріями відбору національно-культурного компонента змісту навчання нерідної мови. Наголошено, що основними вимогами щодо лінгвокраїнознавчого матеріалу є новизна, а також створення та підтримка інтересу до вивчення нерідної мови.Item Українські поетичні покоління другої половини ХХ століття: мовно-естетичний аналіз(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2019) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna ViktorivnaУ статті проаналізовано хронологічну та мовно-естетичну стратифікацію української поезії кінця ХХ століття. З метою вияву співвідношення традиційних та індивідуально-авторських рис використано поняття поетичного покоління. Автор подає аналіз мовної творчості літературних поколінь кінця ХХ століття – шістдесятників, сімдесятників, вісімдесятників і дев’яностників. Наголошено, що головними творчими принципами української поезії окресленого періоду є мовно-виражальна свобода, аполітичність, різновекторність естетичних програм, стилістична екстравагантність, образно-естетичний релятивізм, творчий деструктивізм, іронія і самоіронія, “антипоетичність”, тяжіння до ускладненої метафорики, асоціативність, інтертекстуальність і цитатність мислення. У результаті проведеного дослідження поетичну мовотворчість кінця XX століття визначено як своєрідне, неординарне, багато в чому відмінне від національної мовно-естетичної традиції явище.Item Evaluative nominations of a woman in the ukrainian poetic texts of the end of XXth − beginning of the XXIth centuries(Sumy State University, 2019) Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Кліпатська, Юлія Олексіївна; Клипатская, Юлия Алексеевна; Klipatska, Yuliia OleksiivnaLexical and semantical field "woman" turns to be one of the most active in the modern Ukrainian poetry. The aim of the work is to observe functioning of the evaluative (both positive and negative) nominations of a woman in the modern Ukrainian poetic texts. The present aim is supposed to be revealed through such tasks as analyses of the secondary nominations, syntactic forms of poetic speech as well as positive and negative nominations review. Among its most frequent implementors the images of a mother, girl, Poetry, Muse can be named. The poetic images named below create the micro paradigms of their own: mother − mummy, great mother, Blessed Virgin, Holy Mother; girl − girl, young woman, daughter, dolly, heifer, maiden, childwoman, etc. The special type of the associative and imaginative correlation is represented by the images of the Poetry, Muse, by the proper name Melpomene and by the image of the poetess.Item Формування мовленнєвої компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови як іноземної(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2019) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Кліпатська, Юлія ОлексіївнаУ статті наведено аналіз наскрізної теми «Природа України» на рівні А1, А2, В1, подано зразки вправ та завдань, що сприятимуть формуванню мовленнєвої компетентності іноземних громадян. Мета статті – описати методику формування мовленнєвої компетентності на прикладі створених кафедрою мовної підготовки іноземних громадян Сумського держаного університету навчальних посібників, упорядкованих згідно з вимогами щодо Проекту Державного стандарту з вивчення української мови як іноземної.