Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 44
  • Item
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій
    (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla Oleksandrivna
    В статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.
  • Item
    Структурно-прагматичні патерни англомовних номінацій лікарських засобів
    (2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Вашист Катерина Миколаївна; Вашист Екатерина Николаевна; Vashyst Kateryna Mykolaivna; Стеценко О.П.
    У статті досліджено особливості англомовних номінацій лікарських засобів відомих фармацевтичних фірм США як актуальних функціональних комунікативних одиниць медичного дискурсу, що виконують не лише номінативно-комунікативну функцію в межах тексту, а і реалізують спектр корелюючих екстралінгвальних функцій, зокрема інформаційну, емотивну, аксіологічну, атракційну та мнемонічну в межах фармацевтичного дискурсу. В епоху глобалізації фармацевтичного ринку лексичний склад фармацевтичного дискурсу невпинно розширюється завдяки появі великої кількості номінацій лікарських засобів – фармаконімів. Структурно-прагматичні особливості цих номінації виконують роль особливого психолінгвістичного механізму впливу на реципієнтів. Вдало підібрана торгова номінація враховує соціально-психологічні фактори та фармацевтичні потреби реципієнтів. Автори вивчають лінгвопрагматичні специфіки фармацевтичного дискурсу, удосконалюють класифікацію способів словотворення фармацевтичних номінацій, а також здійснюють детальний аналіз структурно-прагматичних параметрів торгових знаків лікарських засобів з урахуванням їх блендингових особливостей.
  • Item
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій
    (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla Oleksandrivna
    Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій В статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.
  • Item
    Essay as a Form of Academic Writing
    (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, 2019) Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    Академічне письмо як форма письмової мовленнєвої діяльності ефективно розвиває вміння творчого мислення, процесуальну мотивацію і значно підвищує ефективність навчання іноземній мові. У статті розглядаються різні види академічного есе та вимоги до їх правильного написання. Стаття містить аналіз структур есе та функції кожної складової частини: вступа, в якому є речення-теза, що містить головну ідею; основної частини, яка містить вихідну інформацію та дані, аргументи та факти на користь тези; висновка з заключною тезою і коментарем автора. Композиційна структура абзацу, перше речення якої зазвичай містить основну ідею, пояснюючих речень з інформацією та прикладами на користь головної ідеї, заключного речення, яке пов’язане з першим реченням або встановлює зв’язок з наступним абзацем, дозволяє передавати інформацію найбільш ефективно. Використання лексичних особливостей текстів академічного есе - вживання linking words (logical connectors), що встановлюють логічні зв’язки між реченнями та абзацами і класифікуються за їх функціональною спрямованістю у тексті, забезпечує реалізацію мети автора. Ключем до правильного есе є чітке розуміння вимог завдання, дотримання структури есе та проходження усіх стадій його написання. Перша стадія - мозковий штурм, який супроводжується відбором ідей, що безпосередньо стосуються теми. Складання плану майбутнього есе та написання першого варіанту з використанням лексичних засобів, притаманних стилю академічного письма, ретельна перевірка логічної послідовності викладення думок та виправлення помилок є наступними етапами. Написання академічного есе розвиває вміння аргументації власної точки зору, аналізу наукових теорій, методичних підходів, отриманих результатів дослідження та висловлення критичної думки. Тобто есе можна вважати ефективною формою контролю різних мовних навичок.
  • Item
    Формування у молоді гендерно-відповідальної поведінки (на прикладі українських ВНЗ)
    (Видавництво РА «Хорошие люди», 2013) Світайло, Ніна Дмитрівна; Свитайло, Нина Дмитриевна; Svitailo, Nina Dmytrivna; Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Савельєва, Юлія Михайлівна; Савельева, Юлия Михайловна; Savelieva, Yuliia Mykhailivna; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Колісник, Людмила Олексіївна; Колесник, Людмила Алексеевна; Kolisnyk, Liudmyla Oleksiivna; Костенко, Андріана Миколаївна; Костенко, Андриана Николаевна; Kostenko, Andriana Mykolaivna; Іванова, Тетяна Володимирівна; Иванова, Татьяна Владимировна; Ivanova, Tetiana Volodymyrivna
    У навчальному посібнику «Формування у молоді гендерно-відповідальної поведінки (на прикладі українських ВНЗ)» подані матеріали, що висвітлюють підходи до визначення гендерно відповідальної поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ. Окрема увага приділяється аналізу можливостей та напрямів роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища та гендерно-відповідальної поведінки. Висвітлюються досвід роботи окремих ВНЗ України у цьому напрямку. Цей посібник адресований представникам адміністрації вищих навчальних закладів, які працюють на різних рівнях прийняття рішень та роботи з молоддю, а також широкому викладацькому загалу, зокрема, науковцям, які вивчають гендерні аспекти суспільного життя. Матеріали будуть корисними студетам, журналістам та всім, хто цікавиться зазначеною проблематикою. Здійснено Сумським державним університетом у рамках проекту «Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Офіційні партнери проекту – Міністерство освіти і науки України та Міністерство соціальної політики України.
  • Item
    Гендерно-прагматичний аспект у промовах кандидатів у президенти (на основі матеріалу передвиборчої компанії Дональда Трампа та Гілларі Клінтон)
    (Сумський державний університет, 2017) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Борисенко, М.О.
    Сьогодні активізується науковий інтерес до ґендерної політики, її практичної спрямованості на реальні ґендерні перетворення. Це зумовлено тим, що ґендерні проблеми все більше враховуються в умовах реконструювання сучасного політичного простору світової спільноти й упорядкування політичної сфери життя національних суспільств.
  • Item
    Сугестивно-прагматичні аспекти в предвиборчих промовах
    (Сумський державний університет, 2017) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Самошина, Ю.С.
    Сугестія – це спосіб впливу, заснований на некритичному сприйнятті людиною отримуваної інформації.
  • Item
    Гендерно-прагматичний аспект у промовах кандидатів у президенти (на основі матеріалу передвиборчої компанії Дональда Трампа та Гілларі Клінтон)
    (Сумський державний університет, 2017) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Борисенко, М.О.
    Сьогодні активізується науковий інтерес до ґендерної політики, її практичної спрямованості на реальні ґендерні перетворення. Це зумовлено тим, що ґендерні проблеми все більше враховуються в умовах реконструювання сучасного політичного простору світової спільноти й упорядкування політичної сфери життя національних суспільств.
  • Item
    Використання спортивного сленгу в британських ЗМІ на основі вивчення спортивного видання The Guardian
    (Сумський державний університет, 2016) Федоренко, А.В.; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    На підставі аналізу лексикографічних праць можна говорити, що вся історія становлення жарґонології – це зміни в трактуванні термінів, що позначають соціодіалектні явища. Сучасні дослідження свідчать про постання терміноланцюга жарґон – арґо – сленґ (елементи якого або ж вирізняються деякими критеріями, або ж тотожні такими критеріями), а також і про окремі спроби науковців чітко й однозначно розмежувати ці явища. Сьогодні можна констатувати, що загальноприйнятої і загальноприйнятної відповіді на запитання «що таке сленг?» не маємо.
  • Item
    Квантитативна представленість в медичній термінології
    (ПП Іванюк В.П., 2015) Чуйко, Олена Андріївна; Чуйко, Елена Андреевна; Chuiko, Olena Andriivna; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    Робота присвячена вивченню квантитативних одиниць в медичній термінології, у зв’язку з роллю, що відіграють дані лексичні одиниці в період технологічних, наукових, економічних та соціальних перебудов.